فال روزانه | فال روز سه شنبه ۶ آبان

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز سه شنبه 6 آبان 1393

پیش بینی اتفاقات پیش روی خود در روز سه شنبه ۶ آبان ماه در فال روزانه جذاب و بی نظیر سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۶ آبان

بازدید : ۱۴۱ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

ما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 آبان 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 آبان 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز به راحتی غرق در افکار و رویاهای خود می‌شوید، اما فقط یکی از آنها به دردتان می‌خورد! الان وقت این نیست که برنامه‌های سری خود را کش بدهید، اما شاید هم دلتان می‌خواهد همه بفهمند شما انسان خاصی هستید! گاهی اوقات لازم است که برنامه‌های خود را فاش کنید. ولی در وقت‌های دیگر این کار کافی نیست و شما باید دنبال راهی باشید که استراتژی خود را اجرا کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 آبان 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده‌ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرف‌هایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می شود که احساس کنید سر شما از شدت کار دارد می ترکد. اگرچه شما از اینکه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ کدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می شود، بنشینید و لیستی از کارهایی که باید به پایان برسانید تهیه کنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر کارتان بازگردید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما امروز خیلی عجیب شده‌اید! هرچقدر کمه روز جلو می‌رود شما کمتر به دنبال تفریح و لذت بردن می‌روید. امروز شاید ابتدا خیلی فعال و پرانرژی ظاهر شوید، اما بهتر است کمی‌از فعالیت‌تان کم کنید، بدین وسیله می‌توانید بخشی از انرژی تان را برای وقتی که می‌خواهید تفریح کنید ذخیره نمایید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

شما امروز توانسته‌اید به طرز غیر عادی‌ای عقب افتادگی خود را جبران کنید، اما شما نمی‌توانید این کارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می‌تواند کاملاً اعصابتان را خرد کند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشکل شما مربوط به این است که شما وقتی بیش ازحد هیجان زده‌اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می‌زنید. نوشتن ایده‌های مهمتان به شما کمک می‌کند که با آنها ارتباط برقرار کرده و ازشان استفاده کنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

 ماه کامل می تواند شما را امروز در باران یا برف به رقص در آورد ، اما این نکته حیاتی است که شما نباید نسبت به وظایف کاری و خانوادگی خود بی توجه باشید. این مهمانی آنقدر طولانی نمی شود که شما بخواهید غیر مسئولانه رفتار کنید. وسوسه ها شما را احاطه کرده اند اما شما می توانید به خود تلقین کنید که در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب کننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده کنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

ماه کامل در نخستین خانه از “ویژگی‌های فیزیکی” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می‌دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می‌کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می‌بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 آبان 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند. شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. maryam:

    ممنون
    عالی بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.