فال روزانه | فال روز شنبه ۱ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز شنبه 1 آذر 1393

اتفاقات مهم پیش رویتان را در روز شنبه ۱ آذر ماه متناسب با ماه تولدتان در فال روزانه جذاب و خواندنی سایت ممتاز نیوز آگاه شوید.

تاریخ انتشار : ۱ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند که موقعیتی را اداره کنید و آن را سرو سامان دهید که بسیار دشوار و غیرعملی است، شما از کوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسک بزرگی برای شماست که در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممکن است که مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت کرده و این مسئولیت را قبول کنید. با این وجود،‌ مهم است که بدانید این معامله “همه یا هیچ” نیست، شما با قدرتی که دارید براحتی و در اندک زمانی می‌توانید از عهده این کار برآیید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ریزی‌ها نیز نمی‌تواند موفقیت شما را تضمین کند، ولی با همه این احوال خودتان را نگران نکنید. به خاطر اینکه به اهدافتان نرسیده‌اید انقدر از خود انتقاد نکنید، بلکه سعی کنید بی دقتی‌های خود را برطرف کنید. به جای اینکه به دنبال پیدا کردن مسیری مستقیم باشید حتی می‌توانید از مسیر خود نیز منحرف بشوید. لذت واقعی در رسیدن به هدف خلاصه نمی شود؛ بلکه مربوط به مسیری می‌شود که شما برای رسیدن به آن هدف می‌پیمایید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما در این روزها جرات و شهامت  خاصی پیدا گرده‌اید که در برابر تمامی‌مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع‌ها سرعت کاری شما را پایین می‌آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می‌دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده‌اید به خاطر تلاش اطرافیان‌تان بوده است. شما برای پیشرفت‌تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

 وقتی که بهرام وارد هشتمین خانه شما که مربوط به روابط صمیمانه است می‌شود، باعث ناراحتی و زحمت شما می‌شود. برای اینکه شما طبیعتاً با دوستی‌هایی که تصادفی به وجود می‌آیند راحتتر برخورد می‌کنید. این سخن به معنی این نیست که شما با داشتن روابط احساسی مخالف هستید، بلکه بدین معنی است که شما آزادی عمل داشتن را خیلی دوست دارید و بنابراین می‌خواهید فکرتان آزاد باشد. فراموش نکنید که این آزادی اکنون می‌تواند به شما کمک کند که ارزش ارتباط داشتن با دیگران را متوجه شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

اگر چه ممکن است شما مایل باشید که با دوستان تان امروزتعامل دوطرفه داشته باشید، احتمالا از این روابط اجتماعی زود خسته خواهید شد چرا که به کار واقعی شما لطمه می‌زند. شما باید اکنون به تصوری که در ذهن خود از زندگی داشتید فکر کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید و نگاه و چشم انداز زیبا و جادویی در تاریکی برای خودایجاد کنید. گفتن یک داستان درباره سفر احساسی خود می‌تواند برای  دیگران انگیزه‌ای باشد تا بتوانند بر ترس خود غلبه کرده و عشق را انتخاب کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می‌دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشکل درست می‌کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی هم نمودار شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

شما کارهایی را در دست انجام دارید، بهتر است تا به نتیجه رسیدن این اعمال، آنها را نزد خود نگه دارید و برای کسی از طرح‌ها و نقشه‌هایی که برای آینده دارید سخنی به میان نیاورید. البته در این اواخر کارهای ابتدایی و غیر حرفه‌ای بسیاری را انجام داده اید که از شما بعید بوده است. اما نگران نباشید زیرا دوباره به مسیر اصلی باز گشته اید. آسایش همیشگی در انتظار شماست به شرط این که کمی‌عاقلانه و با منطق بیشتری عمل کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

ممکن است امروز احساسات شما باعث شوند که کمی‌از حالت طبیعی خود خارج شوید. در این حالت شما به سختی می‌توانید تشخیص دهید که باید چه کار بکنید و اصلا چه کاری درست است؟! اما به یکباره شما آماده بیرون آمدن از این حالت شده و می‌توانید با آنچه که باعث شده بود تا شما دچار این حالت شوید، فاصله بگیرید. ولی ناگهان لحظه‌ای بعد درمی‌یابید که کار کردن برایتان سخت شده و نمی‌توانید تا همه کارها را بدرستی انجام دهید. با وجود اینکه به نظر می‌رسد باید برای این موقعیت برای تصمیم گیری‌هایتان از قانون ” همه یا هیچ” استفاده کنید، اما شاید بهتر باشد که کمی‌بیندیشید و نقطه میانی را که برای تان بهترین نتیجه را دارد اتخاذ کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.