فال روزانه | فال روز پنج شنبه ۶ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز پنج شنبه 6 آذر 1393

فال روزانه شما در روز پنج شنبه ۶ آذر منطبق با ماه تولدتان و تمامی وقایعی که از صبح تا شب در پیش روی شماست را در سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۶ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 آذر 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما خودتان می‌دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی‌توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می‌کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی‌کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه‌ای که در ظاهر نشان می‌دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف‌های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین خرداد ماه

 امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز استرس‌های مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظایف مهم‌تان در محل کار باز می‌دارد. اما احساسات شما بهتان می‌فهمانند که شما قبل از اینکه بخواهید در جای دیگری سازنده باید باید به این وظایق بپردازید. دوری کردن از مسائل شخصی انتخابی دائم و همیشگی برای شما نیست، برای اینکه بی توجهی به آنها باعث می‌شود یاس و ناامیدی‌تان باعث سقوط و فروپاشی احساسی شود. فاش کردن رازها کار خیلی سختی است؛ اما هم اکنون می‌تواند اقدام بازدارنده‌ای باشد که شما بهش احتیاج دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما در رابطه با آن چیزی که امروز می‌خواهید یک ذهن خالی از پیش داوری دارید که این احساس شما را قادر می‌سازد که همه چیز را بسیار مطبوع ترو راحت تر از همیشه ببینید. اما شما آرزو دارید که برای کسانی که دوستشان دارید هر چیز مطبوع و خوشایند را بخواهید. از واقف شدن بر احساسات تان نترسید حتی اگر نتوانید برای آنچه که احساس می‌کنید دلیل و منطق بیاورید. با وجود اینکه منطقی بودن و زندگی در قلمرو عقل و منطق برای شما آسان تر است اما خیلی بهتر است که آنها را از احساسات تان جدا کنید. گوش دادن به ندای قلب تان می‌تواند کار سختی باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

توانایی شما در رها کردن احساسات پیچیده و به روشنی در مورد خود صحبت کردن موهبتی واقعی است. اما این توانایی بعضی اوقات هم می‌تواند به ضررتان تمام شود. برای دنبال کردن تمام راه‌های احساسی وقت کافی وجود ندارد. اگرچه این کار می‌تواند صبر شما را به بوته آزمایش بگذارد، اما باید سعی کنید برای همیشه نکات مبهم را از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی‌تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از نقشه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

شما جهش و تغیرات ناگهانی مثبتی داشته‌اید، اما هنوز هم لازم است که به خودتان اجازه بدهید تا چند روز وظایف منظم روزانه تان را کنار بگذارید. خوشبتانه شما تا بحال توانایی این را پیدا کرده‌اید که بیشتر از کارهای مربوط به خانه و خانواده برای شناخت و ابراز کردن وجود خود زمان صرف کنید. اما این رفتاری همه جانبه و دائمی نیست. پس قبل از اینکه با حرفه‌ها و شغل‌های جالب و هنری به دنبال لذت و تفریح بروید، اصول نیازات و الزامات را تحت پوشش قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.