فال روزانه | فال روز چهارشنبه ۵ آذر

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

فال روزانه | فال روز چهارشنبه 5 آذر 1393

فال بی نظیر و منطبق با واقعیت و متناسب با ماه تولدتان برای آگاهی از وقایع روی چهارشنبه ۵ آذر ماه را در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۵ آذر

بازدید : ۱۵۵ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما  نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی‌تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می‌بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است  پس مطمئن شویدو آن  را در اطراف تان پراکنده کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امروز بدن شما آدرنالین زیادی از خود ترشح می‌کند، با این حال شما احساس سبکی می‌کنید. اگرچه اکنون وقتی که از شما درخواستی می شود سطح توانایی‌هایتان به طرز معجزه‌‌آسایی بالا می‌رود، ولی شما باز هم خودتان را خسته می‌کنید. به جای اینکه به هر خواسته‌ای که ازتان می شود پاسخ مثبت بدهید، بهتر است زمانی زیادی را در خانه‌تان بگذرانید. اگر می‌خواهید برای مهمانی رفتن از خانه خارج شوید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

کارهای شما امروز تمام نمی شوند ؛ در واقع در دنیا بیش از آنکه انسان بتواند کار برای انجام دادن وجود دارد. اما شما امروز مایل نیستید تا با یک پروژه بسیار بزرگ سرو کار داشته باشید.به هر حال تقسیم وظایف به معنی تقسیم پاداش و نظرات است. ماه نو در هفتمین خانه از “روابط” تان شما را تشویق می کند تا کمی بیشتر در رابطه با دیگران مسئولیت پذیر باشید. یک موافقت مالی دوجانبه می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش بخشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما نمی‌خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می‌دانست که این کار از عهده شما بر می‌آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری  را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب  کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت،‌ می‌تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار،‌ راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می‌شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

در حالیکه شما از فکر کردن به خاطرات گذشته دست کشیده‌اید، باز هم احساس بیهودگی می‌کنید. ولی اگر بخواهید به خود تکانی بدهید، یادآوری فکر و خیالات قدیمی پالایش کننده خواهد بود. کسوف کردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد که به سرعت آسیب‌های احساسی قدیمی خود و همچنین دید منفی باقیمانده در وجودتان را بهبود ببخشید. خوشبختانه یک تجربه شگفت‌انگیز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان کمک کند، بنابراین شما می‌توانید از عشق و محبتی که دور و برتان هست لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

 امروز اگر یک نفر تمام راز دل خود را پیش شما افشا کند شما عصبانی می‌شوید. این سخن به معنی این نیست که شما نمی‌خواهید از اتفاقاتی که افتاده باخبر شوید، بلکه به معنی این است که آن شخص زیاده روی کرده است. گاهی اوقات دانستن حقیقت از اینکه هیچ چیزی را ندانیم سخت‌تر است. اما تلاش برای گشودن رازها حسی غریزی است. در نهایت اگر شما مقاومتی منطقی داشته باشید و در عین حال ذهن بازی هم داشته باشید زندگی شما پربارتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است این روزها پنجره خلاقیت شما بسته باشد پس امروز را به بطالت نگذرانید. به کارهایی که قبلا انجام داده‌اید نگاهی کنید و لیست کوتاهی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و تمام تلاش تان را برای تمام کردن یک برنامه قدیمی ناتمام صرف کنید یا اینکه همین الان کار جدیدی را شروع کنید. صبر نکنید تا زمان بهتری پیش بیاید. از لحظه حال بهترین استفاده را ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.