فال روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵

تاریخ انتشار: ۲۴ November 2016 | 8:03 pm

فال روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ طالع شما در روز جدید در فال روزانه شما در روز جمعه در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۵ میخوانید .

فال روزانه از اتفاقات پیش روی شما خبر میدهد که متولد هر ماهی هستید میتوانید از طلاع خوب باخبر شوید .

فال روزانه

فال روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ را میخوانید :

فال روزانه متولدین فروردین ماه :

امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیر هستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :

امروز به نظر می‌رسد دوستان شما همان جور فتار می‌کنند که شما می‌خواهید، به طوری که نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. نظرات خوش بینانه شما به شما اجازه می‌دهد که در زمانی که دیگران شرایط سختی دارند با آنها همکاری داشته باشید. اما تا زمانی که نتوانید بفهمید که در سرتان چه می‌گذرد ناملایمات روحی‌تان ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات احساسات سرکش شما طغیان می‌کند، از این بابت خودتان را سرزنش نکنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه :

ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته‌اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام‌های مختلفی بدهید که ممکن است آن را بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می‌گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته‌اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه :

تعلقات عاطفی که نسبت به شخص خاصی دارید ممکن است امروز بزرگ‌تر آن چیزی که هست به نظر برسد. اگر چه این خوب نیست که خود را به خاطرآن حساس و آسیب پذیر نشان بدهید و و تمایلات عاشقانه خو د را با او قسمت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید او را به خود جذب کنید. اما آن را عرضه نکنید، اول رضایت او را به دست آورید و بعد ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه :

امروز شما طوری محافظه کارانه رفتار می‌کنید که کسی بویی از احساس شما نبرد. در ظاهر به نظر می‌رسد که بسیار با موقعیت‌های زندگی‌تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممکن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممکن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه کنید که نتوانید تکان بخورید. اما حالا، خوب است که در هر دو جهان زندگی کنید و به این ترتیب، قادر خواهید بود که این دو واقعیت غیرقابل مقایسه را در طی زمان با هم ترکیب کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه :

امروز نمی‌خواهید که کسی در کار شما دخالت کند به خاطر اینکه می‌دانید که چه باید بکنید و فقط می‌خواهید که با نظر خودتان به جلو بروید. فکر می‌کنید اگر زمانی را برای توضیح دادن به دیگران بگذارید فقط نوعی اتلاف وقت با ارزش شما است. با این همه، خوب نیست که کسانی را که جزیی از زندگی شما هستند با این کار دلسرد کنید. راهی پیدا کنید که تمرکز شما را افزایش دهد بدون اینکه مجبور باشید با عشق‌تان به هم بزنید یا آن چیزهایی را که در دسترس شما هستند از دست بدهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه :

بعضی وقت‌ها شما آسان‌گیرتر از چیزی که همیشه هستید ظاهر می‌شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید که دیگران را از سر راه‌تان کنار بزنید فقط به خاطر اینکه زمان برای خودتان لازم دارید. اما این به این معنی نیست که شما اجتماعی نیستید. بلکه به این خاطر است که دوست ندارید یک شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نکنید اعمال‌تان را توجیه کنید، فقط سعی کنید زمانی که با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه :

امروز ممکن است از اینکه بخت به شما رو کرده است احساس بسیار خوبی داشته باشید. خوشبختانه، شما توانایی این را دارید که احساسات پیچیده و سخت خود را به افکار الهام بخش تبدیل کنید. تقسیم کردن آرزوهای آینده‌تان با دیگران می‌تواند برای آنها تشویق کننده و دلگرم کننده باشد و در نهایت باعث می‌شود که راجع به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه :

اتصال هم زمان خورشید و عطارد در نشان شما افتاده است، که هدایای الهام بخشی را که شما به دیگران داده بودید به یاد شما می‌آورد. شما دیدگاه خوش بینانه‌ای به زندگی دارید و راه مخصوصی برای اینکه ایده‌هایی که برای آینده دارید عملی کنید. دلیلی وجود ندارد بخواهید که زمان را عقب برگردانید تا زمانیکه به سختی‌هایی که در راه‌تان وجود دارد اشراف داشته باشید. زندگی کردن روی جنبه‌های منفی زندگی امیدوار کننده نیست، اما انکار کردن آنها می‌تواند بسیار مشکل تر باشد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه :

اقرار نظرات پایداری که درباره دوستان‌تان دارید می‌تواند واقعا رابطه‌تان را با همدیگر بهتر کند. پنهان کردن احساسات‌تان می‌تواند یک چرخش منفی حتی نسبت به بهترین روابط داشته باشد. زمانی که یک دوستی عمیق با حقیقت پابرجا می‌ماند، مهم نیست که آن چیست. به عقب برنگردید، بالاخره، نظرات شما به مشکلات پر دردسری که باید از آن عبور کنید اعتنا نمی‌کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

سپری کردن اوقات‌‌تان با همکاران و یا دوستان، می‌تواند امروز تجربه نشاط آور و پر انگیزه‌ای باشد. این می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز داشتید تا بر احساسات منفی‌تان غلبه کنید، مخصوصا اگر اخیرا دچار افسردگی جزیی شده باشید. تقسیم کردن رویاهای امیدوار کننده خود با دیگران به نظرات منطقی نیاز ندارد. مجبور نیستید که هر چیزی را برای دیگران توضیح بدهید. ذهن‌تان را به ممکن‌ها باز کنید و از حمایت‌های مثبت دوستان خود لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

دلسوزی شما می‌تواند یکی از بهترین قدرت‌های شما باشد. در حالی که می‌تواند منبع نگرانی‌های شما هم باشد. توانایی شما برای همدردی کردن با دیگران نعمتی است از جانب خدا مگر آنکه نتوانید مرزی برای حد سلامتی خود تشکیل دهید و اثر آن را خنثی کنید. حتی اگر نیت‌های شما خوب باشد، احساس کردن درد دیگران الزاما تنها راه عکس‌العمل نشان دادن به اخبارهای سخت و دشوار نیست. هر کاری می‌توانید برای مفید بودن بکنید و حرکت کنید. این می‌تواند همه آنهایی را که درگیر هستند را خلاص کند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.