فال روز ۳۰ شهریور ماه

فروردین:

شما به اشتباه فکر می‌کنید که می‌توانید تمام روز را با تفریح کردن بگذرانید و برای انجام دادن کارهایتان وقت کافی دارید، اما در حقیقت شما باید با این فکر و خیالات مبارزه کنید. اما ماه هنوز در نشانه پرشتاب شما قرار دارد و شما توانایی این را دارید که کارهای زیادی را به طور کامل انجام دهید. شما باید به فکر خودتان باشید و تا دیر نشده فرصت را غنیمت بشمارید. برای اینکه شما مثل یک شعبده‌باز که از کلاهش خرگوش درمی‌آورد نمی‌توانید معجزه کنید!!

اردیبهشت:

شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان کمی دردسر ایجاد کند. مشکل اینجاست که شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده که زیاد کار نکنید و تنبلی شما باعث نامنظمی و آشفتگی درکارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با کمتر کار کردن هم ممکن است به چیزهایی که می خواهید برسید، ولی نباید این کار را بکنید.

خرداد:

شما امروز باید بیشتر به برنامه‌ریزی‌های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره‌های کوتاه مدتی که اصلاً نمی‌توانید در این مدت با برنامه‌هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید. دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت‌ها خراب بشود، کل خانه فرو می‌ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

تیر:

امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به همیشه بهتر شده است! اگر دوستتان و یا نامزدتان شما را ترغیب به خرید کردن می‌کند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

مرداد:

شما خودتان می‌دانید که انسان درستکاری هستید، ولی نمی‌توانید بفهمید که چرا خیلی سخت کار می‌کنید ولی در عوض چیز زیادی برداشت نمی‌کنید. اما در حقیقت شاید شما به اندازه‌ای که در ظاهر نشان می‌دهید انسان کاملی نیستید، و ممکن است شما زیادی خودتان را قبول داشته باشید. خیلی خوب است که هدف‌های بزرگ در سر داشته باشید، اما آنها نباید آنقدر غیر واقعی باشند که نتوانید بهشان برسید و این موضوع باعث ناامیدیتان شود.

شهریور:

امروز وقتی که شما فهمیدید در این مرحله کاملاً متفاوت دیگران چه انتظاراتی از شما دارند، ممکن است در یک تنگنای اخلاقی قرار بگیرید. البته این سخن بدین معنی نیست که شما درست برنامه‌ریزی نکرده‌اید؛ بلکه شما فقط به زمان بیشتری نیاز دارید تا از کارهای خود دفاع کنید. قبل از هرکاری خوب فکر کنید، برای اینکه اگر در چنین شرایطی رفتار خود را توجیه کنید، ممکن است در مورد شما به درستی قضاوت نشود.

مهر:

امروز بدن شما آدرنالین زیادی از خود ترشح می‌کند، با این حال شما احساس سبکی می‌کنید. اگرچه اکنون وقتی که از شما درخواستی می شود سطح توانایی‌هایتان به طرز معجزه‌‌آسایی بالا می‌رود، ولی شما باز هم خودتان را خسته می‌کنید. به جای اینکه به هر خواسته‌ای که ازتان می شود پاسخ مثبت بدهید، بهتر است زمانی زیادی را در خانه‌تان بگذرانید. اگر می‌خواهید برای مهمانی رفتن از خانه خارج شوید، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی استراحت کرده‌اید.

آبان:

امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.

آذر:

امروز شما فکر می‌کنید که هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دهید، اما همین اعتماد بیش از اندازه شما خود دلیلی در رد این موضوع است!! اصلاً نیازی نیست روی نقاط ضعف خود سرپوش بگذارید؛ داشتن اجرا و عملکردی خیره کننده خیلی عالی است، اما فکر نکنید که یک اجرای عالی می‌تواند جانشین واقعیت محض بشود. شما آنقدر عاقل هستید که کارآیی خود را بالا ببرید، اما با پنهان کردن حقیقت از نشان دادن آن فرار نخواهید کرد.

دی:

صمیمیت در روابط دوستانه موقعی ایجاد می‌شود، که تنها هدف دوستی همین باشد. شما امروز فرصت این را دارید که روابط دوستانه عمیق‌تری برقرار کنید، ولی این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه فکرتان را کاملاً روی این موضوع متمرکز کنید. چند نفس عمیق بکشید و حتی اگر هیج اتفاق مهمی نیز نمی‌افتد ولی باز هم در لحظه حال حضور داشته باشید. فقط بودن با کسی که دوستش دارید بدون اینکه هیچ برنامه خاصی هم داشته باشید برای شما کفایت می‌کند.

بهمن:

امروز شما دوست دارید که تنها باشید، به خصوص اگر کسی که شما می‌شناسیدش بخواهد به شما نزدیک شده و با شما کار کند. شما همکاری کردن با دیگران را دوست دارید، ولی اکنون به تنهایی بیشتر نیاز دارید. اگر درست برنامه‌ریزی کنید می‌توانید هر دو اینها را با هم داشته باشید. از شرکت کردن در جمع دیگران هراس نداشته باشید، فقط اگر مرزهایی برای خودتان تعیین کنید می‌توانید در خلوت خود نیز در رویاهاتان غوطه‌ور شوید.

اسفند:

امروز نظر دیگران در مورد کارهایتان خیلی برای شما مهم شده است، شاید دلیلش این باشد که خود شما هم نسبت به کیفیت کارتان تردید دارید. اما نگران شدن به خاطر قضاوت‌های دیگران زیاد برایتان مفید نیست، بلکه اگر خودتان دید منتقدانه‌ای داشته باشید بیشتر به نفعتان است. هرچقدر که قدرت تشخیص شما بیشتر بشود، اهمیت نظرات دیرگان برایتان کمتر و کمتر می‌شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.