فال و طالع بینی به تاریخ جمعه ۲۴ شهریور ۹۱

فال و طالع بینی به تاریخ جمعه ۲۴ شهریور ۹۱

فروردین:

شما امروز از برنامه هایتان عقب افتاده اید و اگر خیلی زود شروع به کار نکنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای کاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد که با هیجان بیتشری کار کنید. چه این کار را بکنید چه نکنید مجبور خواهید بود شرایط سختی که در حال حاضر به وجود آمده را تحمل کنید. اما واقعاً مهم نیست که شما چه کاری انجام می دهید و اینکه چقدر آن را ادامه می دهید، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید تعهداتی را که به دیگران داده اید را عملی کنید.

اردیبهشت:

شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

خرداد:

شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده ای نداشته اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

تیر:

ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

مرداد:

امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده اید برای اینکه می خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی تر باشید، ولی عاقلانه تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می خواهید ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

شهریور:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

مهر:

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما به نظر می رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده اید متعجب نشوند.

آبان:

شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت های آرامش بخش مثل رفتن به پیک نیک و طبیعت بیشتر از گوشه ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می دهد.

آذر:

اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست که شما به خاطر اینکه می دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده اید و این بی حوصلگی را می خواهید با دردسر درست کردن پر کنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی هایتان پیدا کنید. با ناامید کردن یک نفر دیگر خودتان را سرگرم نکنید.

دی:

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

بهمن:

شما امروز می توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت کردن داشته باشید. در حال حاضر آسان تر گرفتن زندگی باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید. , به کار کردن ادامه بدهید. مادامی که شما نتوانسته اید از وقتتان برای استراحت کردن استفاده کنید نخواهید توانست از زندگی تان لذت ببرید.

اسفند:

شما آخر هفته را با آرامش سپری کرده اید. با وجود اینکه بعداً در طول روز کمی دچار تضاد خواهید شد، ولی قادر خواهید بود بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می خواهید داشته باشید تعادل ایجاد کنید. حتی اگر شما از چیزهایی که دارید راضی هستید، الان نباید از کار کردن بیشتر هراس داشته باشید. درحالی که تلاش مضاعف باعث می شود شما زودتر به نتیجه برسید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.