فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۱

فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۱۹ مرداد ۹۱

 

 

 

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:

ذاتاً فرد حساسی نیستید اما با یک موضوع خاصی که قدیمی است نمی توانید خداحافظی کنید. وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید و دیگر مشکلات قدیمی مثل گذشته سخت به نظر نمی رسند.

 اردیبهشت:

برای اطرافیان این موضوع را آشکارا بیان می کنید که زندگی مالی تان را تحت کنترل کامل دارید و هیچ کس اجازه ندارد بیش از این شما را محدود کند.در این زمان هر اردیبهشتی داستان غم انگیزی برای تعریف دارد . اما خوب است به جای این که گذشته های تلخ را یادآوری کنید نشان دهید که چه قدر سریع آن ها را فراموش می کنید و دوباره همه چیز را از نو شروع می کنید.

 خرداد:

امروز احساس می کنید که به شدت کار کرده اید، بنابراین خوب نیست که خودتان را با حل کردن مشکلات آزار دهید یا حتی انجام کارهای دفتری، زیرا اگر این کار را انجام دهید حتماً خطا می کنید. در ضمن امشب فرصت به دست آوردن یک رابطه عشقی عالی را دارید، بنابراین واقعاً سعی کنید آن را از دست ندهید.

 تیر:

شاید هفته را با ذهنی مشغول آغاز کرده باشید.اما درست نیست دیگران را به خاطر آن مقصر بدانید.اگر با شخصی روبرو شوید حتماً با او مشاجره و دعوا می کنید.

 مرداد:

ممکن است امروز با افرادی که بسیار مسن تر از شما هستند بحث و مشاجره کنید. دلیل تمامی این مشاجرات، بی صبری شماست و این که می خواهید هر کاری، با سرعتی دو برابر انجام شود.زمانی که با شخصی مواجه می شوید که کندتر عمل می کند و یا می خواهد شما را آرام تر سازد، به زودی تحملتان را از دست داده و عصبانی می شوید، ممکن است این طبیعت ذاتی آنها باشد و آنها با نهایت سرعتی که می توانند در حال انجام کارها باشند!

 شهریور:

امروز چشمانتان جزئیات را به خوبی می بیند.خوب است به کارهای رسمی و اداری بپردازید.هر نوع اشتباه و ایرادی را تشخیص می دهید.

مهر:

امروز بسیار احساس هنرمندی می کنید و از نمایش برخی استعدادهای خلاقانه تان لذت می برید.ممکن است بتوانید هدایایی برای عید درست کنید و یا کارت های کریسمس را تزئین کنید.در موقع بی کاریتان،از ولو شدن روی مبل راحتی و خوردن غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی لذت می برید به خصوص اگر فرد مورد علاقه تان نیز دقیقاً در کنار شما نشسته باشد.

 آبان:

هر چقدر می توانید امروز را صرف سلامتی خودتان بکنید و سعی کنید باخودتان مهربان باشید.اگرنگران موضوعی هستید و به آن رسیدگی نکرده اید،با یک نفرکارشناس قرار بگذارید و نظرش را بپرسید.بهتر است احتیاط کنید به جای این که ناراحت باشید.سعی کنید از کارهای پراسترس دوری کنید و در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنید.

 آذر:

امروز یکنفر احساس افسردگی می کند و شما سعی خواهید کرد که لبخند به لب او بیاورید. او را به بیرون دعوت کردن، یا گل فرستادن برایش خیلی به این کار کمک خواهد کرد. یا فقط زمانی که آنها به کسی نیاز دارند که با او صحبت کنند یا شانه ای برای گریه کردن می خواهند شما سعی می کنید به نزدش بروید. همین که می داند شما اهمیت می دهید خیلی اطمینان خاطر به او می دهد.

 دی:

تمرکز داشتن در محل کار، کار سختی برای شما نیست. امروز در انجام کارها سست می شوید و نمی توانید به راحتی کارهایتان را انجام دهید. اگر کسی باشما رقابت دارد، پاسخی هوشمندانه شما را از مشکلات نجات می دهد و دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد.

 بهمن:

سیارات شما را از انرژی فوق العاده پر کرده اند که برای هر نوع تلاش در زمینه کار عالی است و بعد از این همه تلاش و کار باز هم وقت و انرژی برای خوش گذراندن دارید. همچنین زمانی که با دیگران روبرو می شوید می توانید از قدرت هایتان استفاده کنید و آنها را با تفکر سریع و ایده های زیرکانه خود تحت تاثیر قرار دهید .

اسفند:

اگر ممکن است امروز مدرک مهمی را امضاء نکنید که بدبختی خواهد داشت . و با این امضاء‌ نکردن امروز شما مقداری از وقت گرانبهایتان را صرفه جویی خواهید کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.