فان در فارت: به جایی که بدان تعلق دارم بازگشتم

رافائل فان در فارت بازیساز تیم ملی هلند پس از دعوت شدن به تیم ملی این کشور گفت به جایی که بدان تعلق دارد بازگشته است.
لوییز فان خال سرمربی تیم ملی هلند فان در فارت را برای رقابتهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل و برای دیدار مقابل تیم های آندورا و رومانی به تیم ملی دعوت کرده است.
فان در فارت بیست و نه ساله در ماه اوت از تیم تاتنهام هاتسپر انگلیس جدا شد و بار دیگر به تیم هامبورگ آلمان پیوست اما فان خال در دو بازی نخست تیم ملی هلند در گروه دی رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل و برای دیدار مقابل ترکیه و مجارستان او را به تیم ملی دعوت نکرد. فان در فارت در گفتگو با خبرنگاران در اردوی تیم ملی هلند و در آستانه بازی مقابل آندورا در روز جمعه در روتردام و بازی چهار روز بعد در رومانی گفت:« برای من واضح است که به این تیم تعلق دارم. من احساس پیری نمی کنم.» این هافبک که در ماه اوت و در بازی دوستانه مقابل بلژیک برای صدمین بار پیراهن تیم ملی هلند را پوشید، گفت:« فان خال درست در زمانی که آماده بودم فرصت بازگشت به تیم ملی را به من داد . خوشحالم درها بار دیگر به روی من باز شده است زیرا اگر بار دیگر از تیم ملی کنار گذاشته می شدم دچار مشکل می شدم.»
تیم ملی هلند بدون فان در فارت دو بازی نخست خود را در بازیهای مقدماتی جام جهانی با پیروزی پشت سر گذاشت. آنها تاکنون در بیست و دو بازی شکست نخورده اند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از روتردام، به نظر می رسد فان در فارت جایگزین وسلی اشنایدر می شود که مصدوم است. فان خال، ابراهیم آفالای و نیگل دی جونگ را نیز به تیم ملی هلند دعوت کرده است .
۳۰۱۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.