فبلت تازهی با امکان چرخش دوربین معرفی شد!

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت Oppo فبلت بسیار مدعی و تازه N1 خودش را در یک گردهمایی مخصوص واقع در پکن معرفی کرد که بر روی ان سیستم عامل خود شرکت که مبتنی بر اندروید است ، را معرفی کرد.

شرکت Oppo فبلت بسیار مدعی و تازه  N1 خودش را در یک گردهمایی مخصوص واقع در پکن معرفی کرد که بر روی ان سیستم عامل خود شرکت که مبتنی بر اندروید است ، را معرفی کرد.

این فبلت صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی از نوع IPS دارد که رزولوشن Full HD دارد و تراکم پیکسلی ان ۳۷۷ppi می باشد. صفحه نمایش این فبلت بسیار حساس طراحی شده است و مانند Xperia Z1 می تواند انگشت که دستکش دارد و همینطور خودکار را تشخیص دهد.

بدنه ی فبلت نیز از المینیوم ساخته شده و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد و در نسخه های ۱۶ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت روانه بازار می گردد و افسوس که از کارت های microSD پشتیبانی نمی کند. نازکی فبلت ۹ میلی متر (همانند گلگسی نوت ۳) می باشد و ۲۱۳ گرم وزن دارد. (سنگین می باشد!) سخت افزار فبلت نیز قدرتمند است و از یک پردازنده ی چهار هسته ای ۱٫۷ گیگاهرتزی بهره می برد و پردازنده ی گرافیکی Adreno 320 را دارد. همچنین ۲ گیگابایت رم دارد.

دوربین این فبلت ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و یک نوآوری بر روی ان وجود دارد که ان این است که این دوربین با کیفیت قابلیت ۲۰۶ درجه چرخش دارد و می توان از ان هم به عنوان دوربین جلو و هم پشت استفاده کرد. همچنین به نقل از ی شرکت دوربین این گوشی در تست ۱۰۰ هزار بار چرخیده است و هیچ مشکلی برای ان پیش نیامده است و به هیچ وجه قدرت چرخش این دوربین کم و یا خراب نخواهد شد. باتری این گوشی نیز بسیار قدرتمند است و ۳۶۱۰ میلی امپر می باشد.

همچنین قیمت این فبلت ۵۷۱ دلار اعلام شده است. نظر شما چیست؟


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.