فبلت تازه هواوی با قابلیت نگه داشتن باتری برای ۳روز!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت چینی هوواوی در سری محصولات Ascend Mate خود از فبلت تازهی با اندازه ۶٫۱ اینچ رونمایی کرده است که باتری پرقدرت این محصول آن را از دیگر فبلت‌های مشابه متمایز می‌کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این فبلت اندرویدی تازه که Mate 2 نام دارد شامل پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتزی می‌شود و نمایشگر آن به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند میزان مصرف انرژی را به حداقل برساند. 
 
برای این فبلت باتری ۴۰۵۰ mAh در نظر گرفته شده است. فناوری تازه به کار رفته در گوشی به گونه‌ای است که میزان مصرف انرژی در آن را به حداقل می‌رساند و بر این اساس باتری با هر بار شارژ حتی در حالت استفاده می‌تواند بین ۱٫۷ تا ۳٫۵ روز دوام بیاورد.
 
این محصول را می‌توان ترکیبی از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی دانست. زیبا به‌جز نمایشگر بزرگ، قابلیت‌های داخلی هر دو محصول در این فبلت تازه دیده می‌شود. 
 
این فبلت دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که دوربین دوم آن با کیفیت ۵ مگاپیکسلی امکان تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند. این محصول چینی از شبکه مخابراتی ۴G نیز پشتیبانی می‌کند و هنوز قیمت و زمان عرضه جهانی آن مشخص نشده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.