فبلت ۵٫۵ اینچی لنوو آماده ورود به بازار جهانی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت لنوو که از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود، گوشی هوشمند تازهی را با نام Vibe Z و با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت روانه بازار کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این محصول که در خانواده فبلت‌ها(Phablet) طبقه‌بندی می‌شود نمایشگر لمسی ۵٫۵ اینچی را در خود جا داده است و به صورت همزمان می‌تواند از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند.
 
شرکت چینی لنوو برای این گوشی هوشمند بزرگ پردازنده مرکزی Snapdragon 800 و دوربین دیجیتالی Sony Exmor RS را در نظر گرفته و روی آن سیستم‌عامل اندروید را نصب کرده است.
 
نمایشگر این فبلت به اندازه ۵٫۵ اینچ و از نوع IPS LCD است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و با تراکم ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش درمی‌آید. این محصول به پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 مجهز شده است که هر هسته پردازشگر با توان ۲٫۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و علاوه بر آن، پردازنده گرافیکی Adreno 330 و رم ۲ گیگابایتی را در خود جا داده است.
 
محصول تازه لنوو با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت در مدل‌های مختلف ساخته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ویرایش مخصوص کشور چین، ویرایش مخصوص پشتیبانی کننده از شبکه‌های مخابراتی GSM و ۴G/LTE برای بازار جهانی اشاره کرد.
 
این فبلت دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Sony IMX135 را شامل می ‌شود و به حسگرهای ویژه‌ای مجهز شده است که به کمک آن‌ها می‌توان در فضاهای تاریک هم تصاویر باکیفیتی تهیه کرد.
 
شرکت لنوو برای این فبلت یک کاور ویژه در نظر گرفته است که از نظر ظاهری شبیه به سیستم محافظ S View Covers سامسونگ و Quick Window شرکت ال‌جی است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.