فبلت HTC One Max معرفی شد، ۵.۹ اینچی FHD، اسنپ دراگون ۶۰۰ و سنسور اثر انگشت

ممتازنیوز:

HTC-One-Max (1)

شرکت اچ تی سی از فبلت خود با نام One Max رونمایی کرد. این فبلت دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پروسسور ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰ با چهارهسته Krait 300 و جی پی یو ادرنو ۳۲۰ و ۲ گیگابایت رم می باشد.

همانند اسمارت فون One، این فبلت هم دارای یک دوربین ۴ التراپیکسل با قابلیت ضبط ویدئوی ۱۰۸۰p@30fps و ۷۲۰p@60fps است، اما OIS برروی آن وجود ندارد. بدنه آلمینیومی آن نیز همانند One می باشد، اما قاب پشتی دستگاه این بار قابلیت باز شدن دارد و می توان به یک اسلات microSD card برای افزایش فضای ذخیره سازی دستگاه دسترسی داشت. باتری آن نیز ۳,۳۰۰ mAh است که به نظر کافی می باشد.

در پشت این فبلت یک سنسور اثر انگشت (زیر دوربین) قرار دارد که میتوان دستگاه را با استفاده از اثر انگشت آنلاک کرد. همچنین اچ تی سی این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از اثر انگشت بتوان یک اپلیکشن را به انتخاب کاربر به سرعت اجرا کرد. ابعاد دستگاه ۱۶۴.۵ در ۸۲.۵ در ۱۰.۲۹میلیمتر و وزن آن ۲۱۷g می باشد.

در بخش سیستم عامل، One Max دارای اندروید ۴.۳ جیلی بین به همراه رابط کاربری سنس ۵.۵ است. برروی این دستگاه Beats Audio وجود ندارد، اما هنوز شاهد اسپیکرهای استریو BoomSound هستیم. HTC One Max قرار است در بازارهای اروپا و آسیا در انتهای این هفته عرضه شود. قیمت آن هنوز مشخص نیست.

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.