فتحی‌پور: ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته است

۲۴ام بهمن ،

17-347.jpg

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید بر وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، ارسلان فتحی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ملت ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت، موقعیت شناسی و رشد انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم کلیبر و هوراند، تأکید کرد : نباید دراین موفقیت زمانی که دشمن مترصد فرصت و سوء استفاده از اختلافات با سخنان تفرقه آمیز و وحدت شکن بهانه بدست دشمن دهیم.

وی، شاخص و فصل الخطاب همه دلسوزان نظام و انقلاب را رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: ملت ایران با هیچ کس عقد اخوت نبسته است و باید همه دست اندرکاران با وحدت کلمه حول محور ولایت در پیشبرد اهداف والای نظام اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشد.

وی گفت: در سی و چهار سال قبل، انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده است به جهت بهره گیری از رای و حمایت مردم از انقلاب مردمی خود در دنیا بی نظیر است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در خصوص اختلال در اقتصاد ایران گفت: مردم ایران همواره پا به پای انقلاب پیش رفته و از بسیاری از گردنه‌های خطرناک که دشمن در جهت فشار به ایران اسلامی تدارک دیده بود با موفقیت عبور کرده اند.

وی گفت: این بار دشمن با شکست در جبهه نظامی به جبهه جنگ اقتصادی روی آورده و سعی دارد با تحریم‌ها و فشارهای مختلف بین المللی دولت و نظام در محدودیت قرار دارد، اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و اراده پولادین ملت ایران این فشارها نیز سکویی برای پیشرفت و ترقی و خودکفایی را رقم خواهند زد و پیشرفت و دستیابی به فن آوری های تازه در حوزه هوا فضا، نانو، سلول های بنیادی، ساخت داروهایی که در انحصار چند کشور اروپایی بود و دهها دستاورد دیگر نشان از اقتدار و سربلندی ملت ایران در فتح قله های پیشرفت و ترقی و رسیدن به خودکفایی است.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود فرمایشات به مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و مصرف تولیدات داخلی و تحریم کالاهای خارجی است که باید با راهکار مناسب فرهنگ استفاده از کالای ساخت داخل را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.