فتح‌الله‌زاده: آماده جذب مجیدی هستیم

۱۹م آذر ،

به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی فتح‌الله‌زاده دربارهٔ جلسه روز شنبه که میان وی و سرمربی تیم استقلال برگزار شد اظهار داشت: نشست بسیار خوبی را برگزار کردیم و دربارهٔ شرایط تیم در نیم فصل و برنامه‌های آینده صحبت کردیم. ضمن اینکه بحث فهرست بازیکنان تیم برای ادامه رقابت ها هم از موارد اصلی طرح شده در جلسه بود.

وی ادامه داد: هنوز فهرست بازیکنانی که از تیم جدا می شوند قطعی نیست و تصمیم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتی که چه به عنوان بازیکن داخلی و چه بازیکن خارجی به استقلال ملحق می شوند، دربارهٔ فهرست کلی تیم و بازیکنانی که احتمالا جدا می شوند تصمیم گیری نهایی انجام شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی دربارهٔ وضعیت فرهاد مجیدی و احتمال بازگشتش به جمع آبی‌پوشان در نیم فصل عنوان کرد: همانطور که از قبل به هواداران عزیز و میلیونی استقلال وعده داده بودیم هم من و هم سرمربی تیم، آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده ایم.

وی تاکید کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولی که به هوادارانش داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجیدی است و هیچ مشکلی برای تحقق این مهم وجود ندارد. اگر مجیدی تمایل به بازگشت به استقلال دارد اعلام آمادگی کند تا اقدامات بعدی در این باره انجام شود و این بازیکن ارزشمند در ادامه فصل به تیم کمک کند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که اگر مجیدی قصد خداحافظی از دنیای بازی را داشته باشد چه تصمیمی گرفته می شود گفت: در صورتیکه مجیدی قصد خداحافظی را داشته باشد، باز هم به او در این راه کمک می کنیم تا انشاالله خداحافظی با شکوهی به پاس سال‌ها حضورش در پیراهن آبی برپا شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.