فتح‌الله‌زاده: با هیئت مدیره هم‌قسم شدیم

هواداران استقلال نگران نباشند و من از امشب با بازیکنانی که مدنظر کادر فنی‌ است وارد مذاکره می‌شوم و نوید این را می‌دهم که بازیکنان بزرگ و خوبی را برای استقلال در فصل جدید به خدمت بگیریم.

فارس – جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده در سمت خود به عنوان مدیرعامل ابقا شد.

 علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که روز شنبه گذشته تصمیم گرفت از مدیرعاملی این باشگاه کناره‌گیری کند در جلسه عصر امروز هیئت مدیره این باشگاه شرکت کرد و پس از برطرف شدن سوتفاهمات در سمت خود ابقا شد و به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اتفاق گفت: عصر امروز به همراه دوستان در جلسه‌ای مهم شرکت کردیم که در این نشست سایر اعضای هیئت مدیره همدل و هم‌قسم شدیم تا برای موفقیت استقلال تلاش کنیم و من نیز تصمیم گرفتم بازهم در کنار هواداران استقلال برای موفقیت این تیم به کارم ادامه دهم.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی نیز در این جلسه حضور داشت و به جمع‌بندی‌های خوبی رسیدیم و نقطه‌نظرات خود را گرفتیم و قرار شد از امشب با قدرت و جدیت نسبت به گذشته به کارم ادامه دهم و برای بستن یک تیم خوب در حد نام استقلال و هوادارانش تلاش کنم.

فتح الله زاده به خبرنگار فارس گفت: هواداران استقلال نگران نباشند و من از امشب با بازیکنانی که مدنظر کادر فنی‌ است وارد مذاکره می‌شوم و نوید این را می‌دهم که بازیکنان بزرگ و خوبی را برای استقلال در فصل جدید به خدمت بگیریم.

 نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در حالی برگزار شد که تاکنون این تیم با میثم بائو و هاشم بیگ‌زاده برای فصل جدید به توافق رسیده است.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.