فتح‌الله‌زاده: خط‌های برنامه فردوسی‌پور روی پرسپولیسی‌ها باز است / استقلال آتش زیر خاکستر است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به بازیکنان قول داده بودم که با پول بیایم و وقتی هم آمدم به آنها گفتم الوعده وفا.
علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت:‌ یکی دو روز در هفته برای بازدید از پیشرفت ساخت و ساز کمپ استقلال به این مجموعه می‌آیم. امروز هم با توجه به اینکه قبل از بازی دربی بود به کمپ آمدم ضمن آنکه قصد دارم با امیر قلعه‌نویی هماهنگی انجام دهم چرا که قرار است فردا من و رویانیان در تمرین دو تیم پرسپولیس و استقلال حاضر شویم تا نزدیکی بیشتری بین دو طرف اتفاق بیفتد.
وی در پاسخ به این سوال که با تذکر وزیر ورزش جنگ لفظی میان دو باشگاه کمتر شده خاطرنشان کرد: تمام اتفاقات در زمین می‌افتد و ما آنجا رقیب هستیم و کری داریم اما خارج از زمین رفیق هستیم. وزیر هم صحبت‌ آنچنانی نکرد بلکه همین صحبت شد که در خارج از زمین رفاقت‌ها بیشتر شود.
مدیر عامل باشگاه استقلال ادامه داد: در مجموعه‌های تیمی گاهی اتفاقاتی رخ‌ می‌دهد و از کنترل خارج می‌شود اما به سبب آنکه رفیق هستیم مشکلات حل می‌شود.
فتح‌الله‌زاده دربارهٔ تمرین نکردن بازیکنان تیم پرسپولیس گفت: چرا تمرین نکردند؟! مطمئن هستم سردار تلاش می‌کند تا به آنها پول برساند. مشکل مالی در همه تیم‌ها وجود دارد اما من به بازیکنان قول داده بودم که با پول بیایم و وقتی هم آمدم به آنها گفتم الوعده وفا.
وی دربارهٔ انتشار یافتن عکس بعضی بازیکنان استقلال در حال قلیان کشی در روزنامه باشگاه رقیب گفت: اتفاقات مشابه برای تیم پرسپولیس هم افتاده که حتی خود روزنامه پیروزی آن را منعکس کرده اما ما در روزنامه استقلال جوان این کار را انجام ندادیم و با آنکه همه به عنوان یک روزنامه رقیب انتظار این کار را داشتند اما من با آن مخالفت کردم. هیچ‌گاه اجازه نداده و نمی‌دهم چنین مطالبی منتشر شود. من با چنین کارهای بدی مخالفم اما ما باید برخورد خوب و هدایتی داشته باشیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد که در نظرسنجی برنامه ۹۰ بیش از ۵۰ درصد به برد پرسپولیس رای داده بودند تاکید کرد: همواره در نظرسنجی‌های فردوسی‌پور رای پرسپولیسی‌ها بیشتر است، نمی‌دانم شاید خط‌های تلفن روی پرسپولیسی‌ها باز است و روی ما بسته اما نتیجه بازی در زمین و روز بازی مشخص می‌شود.
فتح‌الله‌زاده دربارهٔ اظهارات مهدی رحمتی مبنی بر اینکه کفاشیان نگذاشته او بازیکن سال فوتبال شود خاطر نشان کرد: کفاشیان از دوستان من است و این گلایه همواره از مدیران مطرح می‌شود. معتقدم این مباحث مشکلی ایجاد نمی‌کند. مهدی رحمتی هم از بزرگان فوتبال ایران زمین است و کفاشیان از دست او ناراحت نخواهد شد.
وی در مورد احتمال جدایی دیگر بازیکنان استقلال هم گفت: تا همین‌جا کفایت می‌کند و دیگر جایی برای جدا شدن بازیکنی وجود ندارد.
مدیر عامل باشگاه استقلال دربارهٔ اینکه امروز به بازیکنان استقلال چه گفته است، گفت: به بازیکنانم گفتم که از نظر روحی و تبلیغی اینگونه عنوان شده که بازیکنان پرسپولیس روحیه قوی‌تری از شما دارند اما شما قوی‌تر از آنها میباشید. بازیکنان استقلال مانند آتش زیر خاکستر می باشند و باید این آتش خود را نشان دهند ما هم از نظر روحی و روانی تیم را حمایت می‌کنیم تا برنده شود.
فتح‌الله‌زاده دربارهٔ برگ برنده استقلال در دربی گفت: تیم همدل استقلال برگ برنده ماست.
وی در مورد اینکه امروز بازیکنان تا چه اندازه شارژ مالی می‌شوند تاکید کرد: آنها از ۱۰ تا ۲۰ درصد رقم قرارداد خود شارژ مالی خواهند شد.
مدیر عامل استقلال دربارهٔ تیم برتر دربی تصریح کرد: گاهی اوقات پیش آمده آنها ضعیف‌تر بوده‌ و پیروز شده‌اند و گاهی هم استقلال ضعیف‌تر بوده و پیروز شده است. معتقدم نتیجه در زمین مشخص خواهد شد و هر تیمی از نظر روحی و روانی قوی‌تر باشد می‌تواند بازی را ببرد.
فتح‌الله‌زاده دربارهٔ کری خوانی هم گفت: کری جزیی از فوتبال است البته گاهی رفتارها از کنترل خارج می‌شود اما در حد کری‌خوانی همه چیز خوب است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.