فتح‌الله‌زاده: یک نفر هست که جای من را پر کند

۱۸اردیبهشت،

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال دربارهٔ قهرمانی و حضور قلعه‌نویی برای فصل آتی در این تیم گفت: پیش از این به صورت شفاف گفته بودم که اگر ۲۰ درصد کمتر از بودجه داده شده به پرسپولیس و سپاهان را برای فصل بعد به ما بدهند، در این تیم خواهیم ماند. اگر این پول را به ما ندهند، چگونه تیم را ببندیم؟ وقتی تیم را خوب نبندیم، نتیجه نمی‌گیریم و آن وقت این هوادار از ما توقع دارد. به هر حال اگر پول را ندهند، بنده نیستم ولی قلعه‌نویی را نمی‌دانم. اگر پول بدهند، به طور قطع من و قلعه‌نویی در استقلال خواهیم ماند.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که در اول فصل قبل مشابه این صحبت‌ها را داشته اما استعفایش اواسط فصل اعلام شده و چه تضمینی وجود دارد که فصل بعد هم این گونه ادامه ندهد، گفت: در آغاز فصل قبل استعفا نکردم. آن بار هم که گفتم استعفا، انتقادم به دلیل انجام نشدن کارها بود. فشار روحی‌-روانی رویم زیاد بود. سلامتی‌ام به خطر افتاده بود. مگر امکان دارد که زمانی دلار ۱۴۰ تومان در یک کشور بود، بودجه استقلال ۵ میلیارد تومان بود اما الان که دلار قیمت بسیار بالایی دارد، تنها ۳٫۵ میلیارد تومان از وزارت ورزش دریافت کرده‌ایم. مگر پول اضافه خواستم؟ به هر حال همان زیر ۲۰ درصدی را که به پرسپولیس و سپاهان داده‌اند، به ما بدهند، تیم خوبی می‌بندیم و نتیجه می‌گیریم. اگر این گونه نشود جای خود را به فرد دیگری می‌دهم و یکی از دوستان بیاید و جایم را پر کند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که این دوستان چه کسانی می باشند، اظهار کرد: منظور خاصی نداشتم به هرحال یک نفر حتما وجود دارد که جای من را پر کند.

او در ادامه دربارهٔ حضور رسولی‌نژاد در تمرین امروز استقلال صحبت کرد و گفت: حضور ایشان دلیل خاصی نداشت. او دیروز با من تماس گرفت و قهرمانی استقلال را تبریک گفت. به او گفتم امروز در تمرین استقلال حاضر می‌شویم و گفت پس من هم می‌آیم. این کل ماجرا بود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره از او خواسته تا با امیر قلعه‌نویی برای فصل بعد صحبت کند، بیان کرد: یکی از وظایف مدیرعامل همین است که با سرمربی صحبت کند. من با امیر پیش از این صحبت کردم و دردمان مشترک است. ما نیاز به پول داریم تا تیم قدرتمندی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که لیست خروجی‌ها و ورودی‌های استقلال برای فصل بعد چگونه است، گفت: بعد از بازی جمعه شب با امیر قلعه‌نویی روز یکشنبه یا شنبه در این باره صحبت خواهم کرد و احتمالا آنجا همه چیز روشن می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت گرفتن پول از وزارت ورزش این پول به طور کامل صرف بازیکنان این فصل استقلال نمی‌شود و دست استقلال خالی نمی‌ماند اظهار کرد: بازیکنان استقلال ۶۰ تا ۷۰ درصد قراردادهایشان را گرفته‌اند این در حالی است که قانون لیگ می‌گوید در پایان فصل آن‌ها باید ۸۰ درصد قراردادشان را گرفته باشند. این ۱۰ درصد را عقب هستیم.

وی دربارهٔ پاداشی که بابت قهرمانی قرار است بدهد هم صحبت کرد و افزود: یک پاداش را فردا می‌دهیم که ۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل استقلال در پایان دربارهٔ جشن قهرمانی استقلال صحبت کرد و گفت: ان‌شاءالله جشن خوب و منظمی را به همراه آتش‌بازی خواهیم داشت. همچنین برنامه داریم تا از پیشکسوتان استقلال در این جشن تجلیل به عمل آوریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.