فتح‌الله‌زاده: پول نرسد می‌روم

۲۴اردیبهشت،

علی فتح الله زاده در مورد اینکه محمد عباسی وزیر ورزش در خصوص اینکه وی گفته تا سوم خرداد در استقلال نمی ماند واکنش نشان داده و گفته اینگونه نیست، ما ارزیابی می‌کنیم و هر مدیری که می‌تواند با همین شرایط ادامه دهد می‌ماند وگرنه اصراری برای حضور فرد خاصی نداریم چرا که اشخاص توانمند زیادی می باشند که می‌توانند این دو باشگاه را اداره کنند اظهار داشت: من قبلا گفته ام تا سوم خرداد منتظر بودجه استقلال می مانم تا آن را بدهند. ما برای سال آینده می خواهیم تیمی برای قهرمانی آسیا داشته باشیم و نقل و انتقالات برای فصل بعدی هم آغاز شده است.

به گزارش فارس ، وی افزود: وزارت ورزش باید بودجه استقلال را بدهد. من گفتم وزارت سهم خودش را بدهد و اگر این سهم را تا سوم خرداد ندهند یعنی من را نمی خواهند. من کاری ندارم چه کسی چه گفته است اما باشگاه متعلق به وزارت ورزش است و می توانند هر تصمیمی خواستند بگیرند اما اگر این پول را ندهند به این مفهوم است که من را نمی خواهند.

فتح الله زاده ادامه داد: من نهایت نصف بودجه استقلال را می توانم تامین کنم و اگر سهم وزارت نرسد می روم و طبق گفته خود وزیر اشخاص توانمندی می باشند که می توانند بیایند و استقلال را با این شرایط اداره کنند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه با این شرایط هواداران نگران روزهای آینده خواهند بود، گفت: من با دست خالی چه کاری می توانم انجام دهم؟ باز هم می گویم توان من نصف بودجه استقلال است. اگر پول ندهند از همه تشکر می کنم و می روم.

فتح الله زاده در ارتباط با مذاکره رویانیان با علی حمودی اظهار داشت: من در دوره ای که شایعه کرده بودند استقلال با بازیکنان سپاهان مذاکره می کند گفتم می باشند باشگاه هایی که در حال مذاکره با بازیکنان ما می باشند که منظورم همین علی حمودی بود. من از این مذاکره با خبر بودم اما همه این حرف ها بهانه است. بازیکن اگر بخواهد در تیمی بماند می ماند. مدیری عرضه داشته باشد بازیکنان خودش را حفظ می کند ولی کار پرسپولیس درست نبود اما ما هم دنبال مقابله به مثل نیستیم اگر از استقلال بازیکنی را بگیرند ما هم بازیکن می گیریم اما فرق اینجاست که باشگاه استقلال حرف نمی زند بلکه عمل می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.