فتح الله ازده: بمب استقلال قلعه‌ نویی است

این مطلب امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره iبه صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: همانطور که از پیش نیز گفته بودم بمب خبری ما امیر قلعه نویی است که با یک بازی کمتر استقلال را صدرنشین نموده است.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه استقلال با اشاره iبه صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: همانطور که از پیش نیز گفته بودم بمب خبری ما امیر قلعه نویی است که با یک بازی کمتر استقلال را صدرنشین نموده است.

علی فتح الله زاده که عصر چهارشنبه با حضور در محل تمرینات تیم فوتبال استقلال پیراهن عزای مادر امیر قلعه نویی را از تن وی خارج نمود در جمع خبرنگاران iبه حل مشکلات مالی این باشگاه اشاره نمود و گفت: چک هایی که iبه بازیکنان داده بودیم نقد شده است و آماده می شویم برای پرداخت قسط دوماه آنها که یک ماه دیگر فرا می رسد. البته همه تیم ها مشکل مالی دارند اما استقلال و پرسپولیس بیشتر جلوی چشم می باشند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت عماد رضا و بدهی مالیاتی وی iبه باشگاه سپاهان گفت: اگر این بدهی توسط عمادرضا پرداخت شود هیچ مانعی برای حضورش در استقلال وجود ندارد. خود بازیکن باید برود با مسئولان باشگاه مذاکره کند و مشکلش را برطرف کند. فکر کنم تکلیف حضور عمادرضا در استقلال هم طی یکی دو روز آینده مشخص شود.

وی در پاسخ iبه این پرسش که آیا برای نیم فصل نقل و انتقالات بمبی برای ترکاندن نخواهد داشت گفت: من از همان ابتدا هم گفتم که بمب من امیرقلعه نویی است که تیمش با یک بازی کمتر صدرنشین است. قلعه نویی با تدبیری که داشته توانسته استقلال را در صدر جدول قرار دهد و ان اشالله تا پایان فصل هم با همین شرایط ادامه دهیم.

علی فتح الله زاده در پاسخ iبه این پرسش که انتقال ساموئل iبه پرسپولیس iبه کجا کشید گفت: از ابتدا هم قرار نبود چنین انتقالی صورت بگیرد. الان هم که پرسپولیسی ها دنبال دو بازیکن خوب می باشند و طبیعی است که در این شرایط انتقال ساموئل iبه پرسپولیس منتفی است. در نیم فصل هم سرمربی تیم در مورد بازیکنان نظر نهایی را خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پرسپولیس کمبود بازیکن داشته و حالا باید برای رفع این مشکلات بازیکن تازه بگیرد خاطرنشان نمود: بازیکنان استقلال جایی نمی روند و تنها iبه قلاب باشگاه استقلال گیر می نمایند و iبه تور باشگاه دیگری نخواهند افتاد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.