فتح الله زاده:جباری زیدان آسیا، ولی من امسال او را نمی خواهم/ ۸۰ درصد،نکونام امشب استقلالی می شود

به گزارش خبرآنلاین؛«۸۰ درصد نکونام را استقلالی بدانید.»این را علی فتح الله زاده در آخرین روز از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر می گوید.مدیر عامل استقلال آخرین مذاکرات با بازیکن اوساسونا را انجام داده است و به احتمال فراوان او تا ساعاتی دیگر به تیم بزرگ پایتخت می پیوندد.
فتح الله زاده حرف هایش را این طور شروع می کند:«ابتدا باید درباره مصاحبه ای که در خبر چاپ شده بود حرف بزنم.من خواندم که مرفاوی گفته با من حرف زده و به او گفته ام برود طلبش را از واعظ آشتیانی بگیرد.باید بگویم که من نه مرفاوی را دیده ام و نه با او حرف زده ام. ایشان به کمیه انضباطی شکایت کرده است و قانون بین ما حکم خواهد کرد.دیگر دلیلی ندارد پای وجدان و این چیزها را وسط بکشیم.»
او در ادامه به حرف های صادق ورمزیار هم اشاره می کند و در مورد آن می گوید:« ورمزیار مصاحبه کرده و گفته که ما از مجتبی جباری فقط در دوران فیروز کریمی توانستیم بازی بگیریم. باید بگویم که آن زمان فیروز کریمی مربی تیم بوده است و ترجیح داده از جباری بازی بگیرد. این چیزها به مدیریت ربطی ندارد. در مورد جباری هم باید بگویم که من به اندازه کافی برای او وقت گذاشتم.الان هم اعلام می کنم که در مذاکرات با او به نتیجه نرسیدیم.او بازیکن من بوده است اما حالا می توانم بگویم که او را نمی خواهم.یعنی جباری در تیم فصل آینده استقلال جایی ندارد.او زیدان آسیا اما شرایط بازی کردن در استقلال را ندارد.مجتبی بازیکن خوبی است و می تواند در تیم های دیگری بازی کند.»
 

مدیر عامل استقلال در ادامه حرفهایش پای مذاکره با جواد نکونام را هم وسط می کشد و می گوید ۸۰ درصد او را استقلالی بدانید:«من الان در شرایطی با شما حرف می زنم که در آستانه خرید جواد نکونام هستم. باید بگویم که جانواریو را هم گرفته ام.در این مدت که همه از من انتقاد می کردند من مشغول مذاکره با نکونام بودم.او الان دارد در اوساسونا با مسئولان این باشگاه حرف می زند. بحث رضایت نامه او کمی مشکل ساز شده است و آنها نمی توانند پول نکونام را بدهند.با آمدن جانواریو و نکونام استقلال تکمیل می شود.تا آخر امشب می توانم به شما بگویم که نکونام استقلالی می شود یا نه؟»
او در پایان می گوید:«ما محمد محمدی را می خواهیم اما فکر می کنم آقای دایی به محمدی نیاز دارد.هنوز صحبت ها قطعی نشده است اما احتمالا این بازیکن رادر اختیار راه آهن قرار می دهیم.در پست دروازه بان هم با دو تا گزینه آسیایی مذاکره کرده ایم.یکی از آنها دروازه بان نسف قارشی است و یکی هم دروازه بانی از استرالیا.قطعا از بین این دو نفر یکی را به عنوان جانشین رحمتی انتخاب خواهیم کرد.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.