فتح الله زاده: بار قبل هم کرار به خاطر یک بازیکن از تیم رفت/ قلعه نویی گفت جاسم ؛ چریکی او را آوردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی فتح الله زاده می گوید جذب جاسم کرار توسط استقلال در عملیاتی چریکی اتفاق افتاده است.

به گزارش ممتاز ؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با خریدن جاسم کرار عراقی لیست این فصل تیمش را نهایی کرد. مدیرعامل آبی ها که از سوی افکار عمومی به سبب کنار گذاشتن مجتبی جباری زیر فشار است و سرمربی تیمش تاکید دارد هنوز نتوانسته جانشینی برای جباری پیدا کند اما او می گوید با خریدن کرار دیگر مشکلی نیست.
فتح الله زاده در گفت و گو با خبرآنلاین از خرید تازه تیمش سخن می گوید البته بعد از کلی گلایه:« حاجی جان شما با مطالب تان جگر مرا کباب کردید ، اصلا با جگر من رفتید جگرکی زدید .»
او در پاسخ به این سئوال که چطور یکباره نظرش به کرار تغییر کرده و او را آورده است درحالی که بار قبل وقتی ردش می کرد برود بسیار اعتقادی به فوتبالش نداشت ، می گوید:«جاسم کرار از اول هم فوتبالیست بود. حالا امسال کیفیتش را ببینید. بازی او را در زمین می بینیم و بعد دربارهٔ اش با شما حرف می زنم. بار قبل هم اگر بعضی از بازیکنان و آقایی که بسیار دوستش دارید برای او آن حاشیه ها را نمی ساخت اصلا این اتفاق نمی افتاد. بار قبل هم به خاطر یک بازیکن ناچار شد از استقلال برود.»
فتح الله زاده می گوید کرار در یک سال قبل در عراق بازی کرده و آمادگی بالایی دارد . او ادامه می دهد:« بالاخره جاسم کرار بازیکنی است که همه دوست دارند او را در تیم شان داشته باشد . شب قبل امیرخان به ما گفت او را بگیریم و ما هم بسیار سریع و چریکی این بازیکن را جذب کردیم.»
او در تشریح خرید این بازیکن می گوید:« امیرخان بسیار خوشحال شد وقتی فهمید که کرار با تیمی قرارداد ندارد و از من خواست تا او را برای استقلال بگیرم.ما هم نگذاشتیم ۶ ساعت از حرف هایش بگذرد. شبانه اقدام کردیم و به نتیجه مطلوب هم رسیدیم .چریکی ریختیم و این بازیکن را گرفتیم.»
او دربارهٔ اینکه قلعه نویی هم از نبود یک جباری در تیمش ناراضی است می گوید:« من از امیرخان پرسیدم و او می گوید حرفش این طوری نبوده اما شما جبارسینگی با ما برخورد می کنید و زورمان هم نمی رسد. ولی با خرید کرار دیگر تیم مان را بستیم و هیچ کمبودی نداریم.»
فتح الله زاده دربارهٔ قرارداد نکونام هم می گوید:« مشکل خاصی نیست. یک سوء تفاهم بین امیر قلعه نویی و جواد وجود دارد که باید حلش کنیم. جواد بازیکن ماست و قرارداد دارد اما یکسری اختلاف کوچک است که سبب شده تا این قصه کمی کش پیدا کند اما بزودی حل می گردد و مشکلی از این بابت نداریم.»
او دربارهٔ عدم عقد قرارداد با جاجای برزیلی هم گفت:« یک تحلیل بسیار خوب دربارهٔ او در روزنامه خبرورزشی خواندم و همین سبب شد که از قرارداد بستن با این بازیکن منصرف بشویم. البته فکر کنم با نبستن قرارداد او کلی سوژه از مطبوعاتی ها گرفتیم چون اسمش جان می داد برای تیتر زدن!»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.