فتح الله زاده: قلعه نویی جای کروش بود با ۲۴ امتیاز کامل به جام جهانی می رفتیم!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – علی فتح الله زاده هنوز هم می گوید بخش عمده صعود تیم ملی در جام جهانی حاصل کار استقلالی هاست.

علی فتح الله زاده در بخشی از آخرین گفت و گوی خود با خبرآنلاین وقتی بحث با او به ماجرای تیم ملی و جمله معروف« همین امشب کروش را اخراج کنید و قلعه نویی را به جایش بگذارید» گفت:« هنوز هم پای حرفم هستم که قلعه نویی بسیار خوب فضای ایران را می شناسد و از تیم های عربی هم بسیار خوب می تواند امتیاز بگیرد. من صعود تیم ملی را به جام جهانی تبریک می گویم اما از یاد نبرید که بیشتر بازیکنان تیم ملی استقلالی بودند و تیم هم به سبک ما داشت بازی می کرد که از ۳ بازی آخرش ۳ امتیاز گرفت.»
او ادامه داد: من مطمئنم که اگر قلعه نویی در این بازی ها هدایت تیم ملی را بر عهده داشت ما هیچ یک از باخت های تیم ملی را شاهد نمی شدیم یعنی هم ازبکستان را در تهران می بردیم ، هم لبنان را در لبنان و هم در تهران به قطر مساوی نمی دادیم!»
و این یعنی تیم ملی که حالا با ۱۶ امتیاز ، بیشترین امتیازات تاریخ فوتبالش را گرفته ، باید با امتیاز کامل به جام جهانی می رسیده. فتح الله زاده در این باره می گوید:« این کوه وضعیت جدول چطور است را نمی دانم اما مطمئنم اگر قلعه نویی بود ، همین بردها را داشتیم ، بردهایی هم که گفتم را بدست می آوردیم. حالا اگر می گردد ۲۴ امتیاز هم فرقی ندارد ، ما همه امتیازات را می گرفتیم و به جام جهانی می رسیدیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.