فتح الله زاده: قلعه نویی فعلا فقط یک گزینه است چون مدیر تیم حکمش را نزده/ شهریاری را آوردند جلوی من برنامه مدریتش را تشریح کند

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ دقایقی پس از پایان جلسه هیات مدیره این تیم گفت:« فعلا که خودم هم دقیقا نمی دانم چه خبر است. گفتند تکلیف نهایی مدیریت تیم را قرار است که روز شنبه مشخص کنیم. من مدیر استقلال هستم و قصدی هم برای  استعفا ندارم چون دوست ندارم هواداران بگویند او تیمش را تنها گذاشت و رفت اما این خق هیات مدیره است و می تواند رای گیری کند و کس دیگری را جایم بگذارد و آن وقت تکلیف از گردن من ساقط می شود.»

فتح الله زاده درباره اتفاقات جلسه عصر دوشنبه در دفتر رسولی نژاد می گوید:« آنچه من می توانم بگویم این بود که آقای قلعه نویی به عنوان اولویت اول همه اعضای هیات مدیره به جلسه تشریف آورد و قرار شد که بعد از انتخاب مدیرعامل تیم که قرار است تا شنبه مشخص شود ، سرمربی تیم هم مشخص شود چون به هر حال حکم سرمربی را اعضای هیات مدیره که نمی توانند امضا کنند و حتما باید این حکم به امضای مدیر تیم برسد. پس آنچه من الان می توانم بگویم این است که امیرخان فعلا جدی ترین گزینه برای هدایت استقلال است ، نه سرمربی تیم!»

او درباره ادامه جلسه و حضور احمد شهریاری در نشست اعضای هیات مدیره گفت:« ایشان را دعوت کرده بودند تا به عنوان یکی از کاندیداهای پست مدیرعاملی در حضور من ، برنامه هایش را برای اداره استقلال تشریح کند. من هم نشستم و به عنوان عضوی از هیات مدیره ، این برنامه ها را گوش کردم و امیدوارم تا روز شنبه اعضا بر سر کرسی مدیریتی تیم هم به جمع بندی نهایی برسند.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.