فتح الله زاده می رود قلعه نویی می آید

عصر ایران نوشت : استقلال تهران فردا در حالی به مصاف نسف قارشی می رود که پس از بازگشت تیم از ازبکستان، به احتمال زیاد دیگر نه مربیان، نه بازیکنان و نه اهمه مهمتر مدیرعامل این تیم، وضعیت مشخصی نخواهند داشت.

آن گونه که منابع آگاه خبر داده اند، در روزهای گذشته تمامی وسایل اتاق فتح الله زاده از ساختمان باشگاه استقلال خارج شده و با یک دستگاه وانت به محلی دیگر انتقال پیدا کرده است.

خالی شدن اتاق مدیر عامل استقلال یعنی اینکه همه چیز برای رفتن حاجی و جلوس رئیس بعدی بر مسند مدیریت باشگاه آماده است. با توجه به منتفی شدن بحث حضور قلعه نویی در مس، همزمان با خبر خدا حافظی حاجی از جمع پسران آبی پایتخت، اخبار جدی درباره مذاکرات قلعه نویی و هیئت مدیره استقلال هم به گوش می رسد.

با این حساب باید گفت کم تحرکی استقلال در بازار نقل و انتقالات و سکوت و آرامش خبری حاکم بر فضای این تیم، آرامشی قبل از طوفان است.

شب گذشته هم فتح الله زاده و حنیف عمران زاده در مصاحبه هایی که از برنامه ۹۰ پحش می شد به راحتی از احتمال باخت استقلال مقابل نسف قارشی و حذف از مسابقات آسیایی سخن گفتند تا همه چیز برای یک طوفان در خانه آبی ها مهیا شود.

طوفانی که پس از بازی با نسف قارشی احتمالا با اعلام خبر خداحافظی فتح الله زاده آغاز خواهد شد و پس از آن اگر به آمدن قلعه نویی برسد باید شاهد جدایی بازیکنانی نظیر رحمتی و جباری و خداحافظی مظلومی از جمع استقلالی ها باشیم.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.