فتح الله زاده هم شاید با قلعه نویی برود!

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: فتح الله زاده پیش از جلسه روزگذشته با وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت استقلال و بازیکنان خارجی این تیم صحبت های زیر را با ایسنا انجام داد.

– من و رویانیان هر ۱۰، ۱۵ روز یک بار به صورت مستمر با هم نشست می گذاریم و بیشتر روی مسائل اقتصادی صحبت می کنیم چون ما یک شرکت مشترک به نام تجاری «SIS» داریم که این شرکت کارهای اقتصادی ما را انجام می دهد. در کنار این جلسات درباره موضوعات دیگری هم بحث می شود. دفعه قبل رویانیان در باشگاه استقلال حاضر شده بود و این بار ما هم برای دیدار و گفت و گو با او به باشگاه پرسپولیس رفتیم.

– ساموئل چند پیشنهاد دارد که یکی از آنها پرسپولیس است و دو تیم لیگ برتری و خارجی هم خواهان او هستند. ما هنون به جمع بندی نرسیدیم. او بازیکن ارزشمندت و تکنیکی است و از نظر اخلاقی هم بازیکن خوبی است. درست است که حرف آخر را من می زنم، ولی در مسائل فنی این اجازه را می دهم که سرمربی تیم بر اساس حقی که دارد تصمیم گیری کند. مذاکره همیشه دو طرفه است. همچنان که آنها ساموئل را می خواهند ما هم پیشنهادهایی را می دهیم. البته این صحبت ها فعلا در حد مذاکره است و هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم.

– برای ترانسفر علی حمودی خودم پیگیر هستم. درباره زندگی خواندم که در روزنامه ها نوشته بودند چون فتح الله زاده می خواهد ابهام ها را برطرف کند بهانه کرده که زندی را به آلمان می فرستد. اینها حرف روزنامه هاست و از سردبیران تقاضا دارم در مطالبی که نوشته می شود دقت کنند. ما زندی را ترانسفر نکردیم. او را یک تیم می خواست و خودش هم به رفتن اصرار داشت و از آنجایی که کادر فنی هم او را نیاز نداشت، اجازه دادیم که برود.

– ردی هم دو سه پیشنهاد دارد و تصمیم را برعهده خودش و مدیر برنامه هایش گذاشته ایم و اگر پیشنهاد خوبی باشد با آن موافقت می کنیم. اول فصل هم خسرو حیدری پیشنهادی داشت که ما مخالفت کردیم ولی دیگر نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. فکر می کنم که فعلا این بازیکن را ترانسفر نکنیم چون به او نیاز داریم.

– تا این لحظه که صحبت می کنم هنوز درباره نیکبخت قلعه نویی با من صحبتی نکرده است.

– همانطور که گفتم ما به وظیفه مالی خود که تامین ۵۰ درصد هزینه ها بود، عمل کردیم و منتظریم که بودجه وزارت ورزش اعلام شود. هفته گذشته هم با بازیکنان جلسه داشتیم و تفاهم خوبی انجام شد و بازیکنان راضی بودند. امیدوارم که وزارت ورزش و جوانان به زودی بر اساس بودجه ای که مطرح شده است کمک ها را آغاز کند تا بیشتر لطمه نخوریم.

– مردم تبریز وآذربایجان خدمات قلعه نویی را فراموش نمی کنند. حتی خود قلعه نویی هم گفته که کار نیمه تمامی در تبریز دارد و یک روز تیمی که با او دوم شد را به قهرمانی می رساند. بنابراین فکر نمی کنم که این جریان سازی ها اختلافاتی را ایجاد کند.

– تا زمانی که من استعفا ندهم قلعه نویی هم استعفا نمی دهد. به نظرم بحث استعفای قلعه نویی منتفی نیست. اگر شرایط به همین شکل پیش برود و نتوانیم به تعهداتمان عمل کنیم ماندن معنایی ندارد. من هم اگر ببینم که مشکلات مالی به سمت و سویی می رود که هیچ کمکی نمی توان کرد با اجازه مرخص می شوم. من از عده ای که از روی عمد یا اشتباه می گویند که ما «هی» پول می خواهیم، می خواهم که این را نگویند، ما «هی» پول نمی خواهیم، بلکه به تعهد ۵۰ درصدی خود عمل کردیم و ۵۰ درصد باقی هزینه ها را باید طرف مقابل پرداخت کند و انتظارمان این است که به تعهداتشان عمل کنند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.