فتح ‌الله‌زاده:هواداران تا دقیقه ۸۰ صبر کنند،بعد مجیدی را تشوبق کنند/نمی خواهند استقلال قهرمان شود

علی‌ فتح‌الله‌زاده گفت: از تشویق فرهاد مجیدی توسط هواداران ناراضی نیستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان دیدار این تیم مقابل سایپا درباره تشویق شدن فرهاد مجدی اظهار کرد: به شخصه از اینکه هواداران فرهاد مجیدی را تشویق کردند ناراحت نیستم و حتی کادر فنی هم ناراحت نیست. این حق مسلم هواداران است و یادتان باشد که دو سال پیش در همین زمان‌ها بود، در تیمی علی دایی تشویق شد و آن تیم در پایان به رتبه دوازدهم دست پیدا کرد.
وی ادامه داد: از اینکه هواداران کسی را تشویق کنند ناراحت نیستم، اما گله من این است که آن‌ها باید حداقل تا دقایق ۸۰ ـ ۸۵ صبر کنند و اگر تیم نتیجه نگرفت کسی را که دوست دارند تشویق کنند. آن‌ها اگر می‌خواهند کسی را تشویق کنند اشکالی ندارد که در چند دقیقه آخر تشویق کنند اما اینکه از دقیقه ۶۰ چنین کاری را می‌کنند باعث می‌شود که تمرکز تیم به هم بخورد و شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما می‌توانستیم در همان زمان به گل برسیم چرا که بازیکنان ما در ۱۸ قدم حریف بودند.
وی ادامه داد: هواداران باید هوشیار باشند و بدانند که عده‌ای نمنی‌خواهند استقلال قهرمان شود. اگر می‌خواهند قهرمان شویم باید حمایت کنند و از آن‌هاتشکر می‌کنم که مجیدی را تشویق کردند.او همچنین در پاسخ به این سوال که نکونام کارایی لازم را نداشت گفت: نکونام بعد از چندین سال به لیگ ما برگشته و بازی کرده است و هیچ کس با این شرایط نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. هنوز ساق پاهای بازیکنان ما خسته است و بدن‌های آن‌ها از تمرین‌های بدنسازی رها نشده است. ان‌شاءالله در سه چهار بازی آینده این مسئله حل می‌شود و بازی خوبی به نمایش می‌گذارند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل مجیدی می‌تواند به استقلال بپیوندد یا خیر گفت: باید در نیم فصل شرایط را بررسی کنیم و ببینیم که اگر کادر فنی مایل باشد این کار را انجام دهیم ولی در حال حاضر نمی‌توانیم چرا که لیست ما پر شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پولی به بازیکنان تزریق شده است یا خیر گفت: هنوز نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم تنها کاری که کردیم این است که اسپانسر پشت پیراهن را گرفتیم و این هفته برای اسپانسر روی پیراهن نیز به توافق می‌رسیم.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.