فتنه‌انگیزان خادم دشمنان می باشند

۰۹ام بهمن ،

رهبر شیعیان ترکیه گفت: اگر ملت‌های اسلامی به جان هم بیفتند تنها به نفع استکبار است،‌ لذا اشخاصی که به دنبال فتنه‌انگیزی می باشند به دشمن خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، طی برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی صلاح‌الدین اوزگوندوز، رهبر ‌شیعیان ترکیه با بیان اینکه اختلافات میان شیعیان واهل تسنن مانع اخوت ما نیست اظهارداشت : همه ما با یکدیگر برادر هستیم و هیچ کس نمی‌تواند میان ما جدایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: بهترین راه این است که قرآن و سنت پیامبر (ص) را در میان بگذاریم و بر سر مشترکات با هم متحد شویم و اختلافات را نیز از بین ببریم.

صلاح‌الدین اوزگوندوز با تاکید بر اینکه اسلام دین عدالت، ‌حریت و مساوات است، افزود: طبق آیه “لا اکراه فی الدین ” و “و ماارسلناک الا رحمث للعالمین ” نباید ملت‌های اسلامی را فریب داد، ‌اگر به این آیات توجه نکنیم همه مسلمانان به جان هم می‌افتند.

وی با اشاره به مشترکات فراوان شیعیان واهل تسنن اظهار داشت: تنها سلفیون و وهابی ها می باشند که اختلاف عقاید فاحشی دارند ‌آن هم به سبب اینکه در زمان حکومت عثمانی انگلیسی‌ها بر آنها مسلط بودند .

رهبر شیعیان ترکیه در پایان خاطرنشان کرد: اگر ملت‌های اسلامی به جان هم بیفتند تنها به نفع استکبار است،‌ لذا اشخاصی که به دنبال فتنه‌انگیزی می باشند به دشمن خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.