فتنه‌گران روزه خوار نگران فطریه شدند!

سوال اینجاست که افرادی که به روزه خواری معروف بوده و در راهپیمایی روز قدس سه سال قبل، با بطری های آب در دست و آب نوشان راهپیمایی کردند و شعار نه غزه نه لبنان سردادند، مگر روزه هم می گیرند که حالا اینطور برای جمع آوری زکات فطریه بیانیه صادر می کنند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، برخی رسانه های مجازی ضدانقلاب و مرتبط با جریان فتنه طی فراخوانی از هواداران خود خواسته اند تا زکات فطریه امثال خود را به چند روحانی خاص که بیشترین نزدیکی را با این جریانات داشته اند، بپردازند.

ضدانقلاب برای این هدف خود از افرادی مانند بیات زنجانی، موسوی اردبیلی، علی محمد دستغیب و یوسف صانعی نام برده است. 

حال جای سوال اینجاست که این افراد که به روزه خواری معروف بوده و در راهپیمایی روز قدس سه سال قبل، با بطری های آب در دست و آب نوشان راهپیمایی کردند و شعار نه غزه نه لبنان سردادند، مگر روزه هم می گیرند که حالا اینطور برای جمع آوری زکات فطریه بیانیه صادر می کنند؟

این سیاست یک بام و دو هوای این طیف البته ناشی از روحیه حاکم بر این جریان بی آبرو است که یک روز چادر بر سر دارند و یک روز در مقابل تلویزیون ها روسری از سر بر می دارند، یک روز داعیه دار معنویت در جامعه می شوند و فردا باید عکس های آنها را در آغوش زنان و دخترکان آن طرف آبی از اینترنت تماشا کرد، یکی روز در راهپیمایی روز قدس آب می خورند و شعار علیه نظام و ارکان نظام می دهند و یا در روز عاشورا کف و سوت می کشند، یک روز برای جمع آوری پول فطریه بیانیه صادر می کنند!


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.