فتنه انگلیس با کشورهای حوزه خلیج فارس به جایی نمی‌ رسد

این مطلب در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

انگلیس در تلاش است تا با ایجاد فتنه‌های تازه در منطقه خلیج فارس با موضوعیت جزایر ایرانی و تامین امنیت در این منطقه به منافع خود دست پیدا کند از این رو نیروی دریایی سپاه با حضور کامل خود در منطقه نخواهد گذاشت تا کشورهای غربی به اهداف و فتنه‌های خود دست یابند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اتحاد میان کشورهای حوزه خلیج فارس بیان داشت: انگلیس با ایجاد فتنه در منطقه سعی در ناامن نمودن و رسیدن به اهداف خود دارد که اتحاد میان کشورهای حوزه خلیج فارس مانع پیاده سازی فتنه‌های تازه انگلیس خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دریادار پاسدار علی فدوی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح منطقه پنجم امام باقر(ع) نیروی دریایی سپاه در شهرستان بندر لنگه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و استقرار نیروهای نظامی سپاه و ارتش در منطقه خلیج فارس عنوان نمود: انگلیس در تلاش است تا با ایجاد فتنه‌های تازه در منطقه خلیج فارس با موضوعیت جزایر ایرانی و تامین امنیت در این منطقه به منافع خود دست پیدا کند از این رو نیروی دریایی سپاه با حضور کامل خود در منطقه نخواهد گذاشت تا کشورهای غربی به اهداف و فتنه‌های خود دست یابند.

وی گفت: منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه مستقل از منطقه یکم نیروی دریایی در استان هرمزگان با تمرکز بیشتری در منطقه خلیج فارس جهت تامین برقراری امنیت حضور خواهد داشت، در این منطقه ناوتیپ تندر و ذوالفقار، ناوتیپ بزرگ قادر جهت پشتیبانی از همه مناطق و جزایر خلیج فارس و تیپ تفنگداران دریایی در منطقه پنجم حضور خواهند داشت.

سردار فدوی با اظهار اینکه مشکلی از حیث حضور نیرو در منطقه خلیج فارس نخواهیم داشت خاطرنشان نمود: نیروی دریایی سپاه با همه توان و قدرت در منطقه خلیج فارس حضور خواهد داشت و از همهی کشورهای منطقه دعوت می نماید تا با اتحاد و دوستی از حضور بیگانگان در منطقه جلوگیری کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه عمرانی و تقویت ساحل نشینان در جنوب کشور بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی بر لزوم تقویت جنوب کشور که هرچه به سمت شرق پیش می‌رویم این محرومیت نمود بیشتری دارد تاکید داشته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توسعه و تقویت معیشت مردم جنوب در دستور کار نیروهای نظامی و دولت قرار گرفته است، افزود: پنجاه و هشتمین موج شکن از ۳۰۰موج شکن مصوب در حال اتمام است که با حمایت‌ها و منابع پیش بینی شده دولت احداث هر ۳۰۰ موج شکن در آینده محقق خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات مسافرت مقام معظم رهبری به هرمزگان گفت: ساخت منازل جهت استقرار کارکنان نیروی سپاه در بندر لنگه آغاز شده که می‌طلبد دولت هم با اختصاص بودجه‌های مشخص در تحقق و اتمام این پروژه‌ها یاری رسان سپاه باشد.


خبرگزاری انتخاب |

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.