فتنه و جریان انحرافی دو لبه قیچی می باشند که ریشه انقلاب را می‌زنند

ایران > انتخابات
محمدباقر قالیباف جریان فتنه و جریان انحرافی را دو خطر اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: جریان فتنه و انقلابی نماها دو لبه یک قیچی می باشند که ریشه انقلاب را می‌زنند.

محمد باقر قالیباف در همایش «جهاد ادامه دارد» که با حضور جمع کثیری از جوانان، ایثارگران در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد تصریح کرد: ما برای احیای دین و عزت قیام کردیم و نسل امروز نیز نشان داده که پای انقلاب ایستاده و این انقلابی که مبنای دینی دارد و ریشه در محرم و صفر دارد حفظش به مراتب سخت‌تر از پیروزی آن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای پیروزی انقلاب لازم بود خون بدهیم برای حفظ آن علاوه بر خون دادن باید خون دل بخوریم البته ضمانت انقلاب این است که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب محقق شود.

مهمترین اظهارات قالیباف در این مراسم به نقل از مهر در زیر آمده است:

  • اگر چه جنگ تمام شده اما جهاد و مجاهدت ادامه دارد. اگر دیروز می‌بایست در میادین میدان مین و معبر باز کنیم و خاکریز بزنیم امروز من به عنوان یک بازمانده از نسل دفاع مقدس تاکید می‌کنم که می‌بایست برای حفظ انقلاب کارآمدی دین در اداره جامعه به اثبات برسانیم.
  • نباید زحمات انجام شده در قبل را نادیده بگیریم و این بی‌انصافی و بداخلاقی است. البته دشمنی‌های دشمن را می‌دانیم.
  • دوران بعد از دفاع مقدس دو خطر وجود دارد. لیبرالیسم و انقلابی نمایی. ما از دفاع مقدس آموخته‌ایم که تن به ذلت ندهیم و عزت خود را برای دنیا نفروشیم و این را از اهل بیت فهمیده‌ایم که برای دینمان جان بدهیم.
  • برخی بودند که حرف انقلاب را زدند و به اصطلاح انقلابی نمایی کردند و شعار دادند اما شعارهای خود را محقق نکردند که این خیانت به آن آرمان‌ها است.
  • در جامعه‌ای که در آن فقر باشد امر به معروف و نهی از منکر چه جایی دارد در این جامعه شرافت و دین انسان‌ها در خطر است وقتی فقر آمد آن جامعه در برابر قدرت و ثروت سر تعظیم فرو می‌آورد و نمی‌تواند عزت خود را حفظ کند.
  • دفاع از انقلاب با شعار نیست. خدا به حرف خوب پاداش نمی‌دهد بلکه به عمل خوب پاداش می دهد ما اشخاصی را می‌بینیم حرف‌هایی می‌زنند و شعارهایی می‌دهند اگر شعار بدهیم که به آن عمل نشود به آن شعار خدشه وارد کرده‌ایم.
  • در نظام اسلامی فقط وظیفه ما ساخت جاده و سد نیست. اگر تنها اینها هدف باشند فرقی با کشورهای غربی نداریم منطق این است که راه و سد بسازیم مشکلات اقتصاد و تورم را حل کنیم و شرایط حداقلی زندگی مردم را فراهم کنیم تا شرایط برای رشد و تعالی انسان‌ها فراهم شود. عده‌ای می باشند که می‌خواهند عزت ما را بدهند تا به ما نان و آب بدهند در حالی که ما حاضریم نان و آب که هیچ جانمان را بدهیم تا عزت داشته باشیم.
  • اگر در حوزه مدیریت و حل مشکلات مردم کاری انجام ندهیم وقتی با شعارهای انقلابی می‌آییم و در عمل خلاف آن صورت می‌گیرد این خیانت به شعارها است و انقلابی نمایی به شمار می‌رود. آیا این شعارها خیانت به خون شهدا و انقلاب نیست.
  • انتقاد از رفتارهای تخریبی و بداخلاقی‌ها ؛ انقلابی نماهایی می باشند که فقط حرف و حرف و حرف می‌زنند و شعارهایی تند می‌دهند و روحیه تخریب دارند اما وقتی به آنها می‌گوییم کارنامه‌تان چیست می‌بینیم در جامعه فقر توزیع کرده‌اند.
  • جریان فتنه و جریان انحرافی دو خطر اصلی انقلاب است. جریان فتنه و انقلابی نماها دو لبه یک قیچی می باشند که ریشه انقلاب را می‌زنند.
  • قبل از اینکه کشور به شعار نیاز داشته باشد به عمل نیاز دارد و شعار بی‌عمل خیانت به ارزش‌هاست و حزب اللهی کسی است که بتواند کارآمدی دین را در اداره جامعه عینیت ببخشد و البته خلف وعده در جامعه ما نشانه بی‌دینی است.
  • در فرهنگ دفاع مقدس پرده دری، بداخلاقی، دروغ و ریا نبود. هرچه بود صفا و صمیمیت و گذشت و ایثار بود و امروز نیز کشور به همان روحیه نیاز دارد.
  • ایران ظرفیت‌های بسیاری در حوزه امکانات و منابع انسانی دارد. ظرفیت‌های کشور آنقدر بسیار است که با همین شرایط سخت و مبارزه بسیار بهتر از این می‌توان کشور را اداره کرد.
  • با وجود همین مشکلات ما مسائل شهری را جلو برده‌ایم و با اطمینان عرض می‌کنم ظرف ۲ سال وضع آشفته اقتصادی را که قیمت یک بسته پنیر در آن ثبات ندارد و مردم نمی‌دانند ماشین بخرند یا بفروشند و وضعیت تشویش ذهنی وجود دارد را می‌توان ساماندهی کرد و اقتصاد را به آرامش رساند تا بیش از این به مردم فشار نیاید.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.