فتنه ۸۸ تجلی قانون گریزی اصلاحات بود/ هاشمی و خاتمی در برابر قانون با یکدیگر تفاوتی ندارند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اتفاقات رخ داده پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، تجلی قانون گریزی از سوی طیف اصلاحات بود و در سایه آن سعی بر براندازی نظام شده بود.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم برایت برخی از اصلاح طلبان از عوامل فتنه ۸۸ گفت: اتفاقات  رخ داده  پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تجلی قانون گریزی از سوی طیف اصلاحات بود و در سایه آن سعی بر براندازی نظام شده بود.

وی تصریح کرد: اکنون جریان اصلاحات برای خود توهم بازگشت به صحنه انتخابات را ایجاد کرده و با بیان اینکه عدم برایت از فتنه ۸۸ هم سو با آزادی بیان بوده سعی در پوشاندن حقایق را دارد.

نجابت با بیان اینکه پیش کشیدن عدم برایت از عوامل فتنه یک بحث انحرافی بوده، افزود: جریان اصلاحات با پیش کشیدن عدم برایت از عوامل فتنه و ایجاد بحث انحرافی بار دیگر در آستانه انتخابات سعی دارد خود را مطرح کند که این پروژه  نخ نما شده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تمامی افراد در برابر قانون یکسان هستند خاطر نشان کرد: پس از اتفاقات رخ داده در سال ۸۸ و ایجاد فتنه که براندازی نظام مد نظر بود شرط گذاشتن نظام برای آنها امری طبیعی بوده و در برابر قانون هاشمی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر ندارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.