فتنه ۸۸ عامل و سبب بسیاری از تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ملت ایران شد

فروردین ۱۴۰۳

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی ما می‌گوییم فتنه، یعنی تحمیل تحریم‌های ناجوانمردانه علیه یک ملت مظلوم که عامل اصلی آن وقایع ۸۸ بود، وقتی می‌گوییم فتنه یعنی فشار بر معیشت مردم آوردن، وقتی می‌گوییم فتنه یعنی توهین به مقدس‌ترین مقدسات این مردم یعنی عاشورای حسینی …

مهرداد بذرپاش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملت رشید ایران تجربه اتفاقات تلخی مانند فتنه ۸۸ را در حافظه خود به خاطر دارند که چه ظلم‌هایی به مردم رفت.

وی ادامه داد: کودتای ۲۸ مرداد یادآور خاطره‌ای تلخ در ذهن نخبگان این ملت است که مثلث اوباش، نظامیان وابسته، بهائیت همگی آلت دست بیگانگان بر این ملت ظلمی بزرگ روا داشتند؛ آیا میتوان به راحتی از این ظلم گذر کرد؟

بذرپاش با بیان اینکه بعضی مرتب می‌گویند در ۸۸ هم یک سوءتفاهم بود دو طرف مقصر بودند و حالا باید همه چیز را کنار بگذاریم، تصریح کرد: وقتی ما می گوییم فتنه، یعنی تحمیل تحریم های ناجوانمردانه علیه یک ملت مظلوم که عامل اصلی آن وقایع ۸۸ بود. وقتی می گوییم فتنه یعنی فشار بر معیشت مردم آوردن،. وقتی می گوییم فتنه یعنی توهین به مقدس ترین مقدسات این مردم یعنی عاشورای حسینی. وقتی می گوییم فتنه یعنی هتک حرمت به نوامیس مردم در کوچه و خیابان ها. وقتی می گوییم فتنه یعنی توهین به آن یار سفر کرده و پیر جماران.

وی ادامه داد: وقتی می گوییم فتنه یعنی خدای ناکرده زمینه سازی برای اتفاقاتی چون مصر که برادرکشی در یک کشور راه افتاده است. وقتی می گوییم فتنه یعنی نگرانی مادر شهید از پایمال شدن خون شهیدانش ، یعنی نگرانی این همه خانواده شهدا و ایثارگر که حاصل خون عزیزانشان در حال از دست رفتن است. وقتی می گوییم فتنه یعنی اختلافات میان برادر با برادر در این کشور یعنی کودتا علیه خواست
اکثریت.

بذرپاش اظهار داشت: فتنه یعنی کشور را چند سال به عقب بردن. آیا با این نکات که اتفاق افتاد کسانی که حرف فتنه بزنند افراطی و تندرو می باشند؟ آیا می گردد گفت دو طرف مقصرند؟ آن طرف چه کسی بود جز نظام مظلوم؟

وی بیان کرد: در حال حاضر اسنادی که خود سازمان سیا ارائه کرده و مستقیم بعد از ۶۰ سال نقش امریکا را در آن وقایع به روشنی اعلام می کند، برای سال ۸۸ هم چند سال بگذرد خواهند دید رسماً سرویس های جاسوسی اقدامات خود را در ۸۸ اعتراف می کنند؛ آن وقت می توانیم بگوییم دو طرف مقصرند؛ اینست که ما می گوییم فتنه یک شاخص و ملاک است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مگر می گردد در آن اتفاق بزرگ دست داشت و حال دلمان برای مردم بسوزد این نشدنی است؟ مگر می گردد آن اتفاق بزرگ را نادیده گرفت و مرتب حرف از امام (ره) زد؟ مگر میشود این رنج بر مردم و معیشت مردم را به سبب تحریم ها دید و نظاره کرد که سبب اصلیش آن اتفاق بود و حال مرتب دم از مردم زد. به نظرم این امری محال است الا عوامفریبی.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.