فتنه ۸۸ فتح الفتوح نظام بود/ حضور فراگیر مردم در انتخابات راه برون رفت از فشارهای اقتصادی است

۲۱خردادماه،

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران، محمدجواد لاریجانی در برنامه امشب (سه شنبه) گفتگوی ویژه خبری حضور یافت.

بر اساس این گزارش مهمترین محور سخنان وی به شرح زیر است:

**کاندیداها باید توجه کنند دوربین های غرب ما را رصد می کنند و ما باید نشان دهیم قانون را رعایت کرده و منافع نظام را بر رای خود ترجیح می دهیم.

** مردم در تعداد حضور و نحوه انتخاب خود تراز جمهوری اسلامی را بالا می برند. انشاءالله انتخابی می کنند که در دنیا شگفت آور می گردد.

** مردم طرفداران جریان های مختلف کاندیدای خود را در انتخابات دارند.

** مردم در انتخابات، منجی نمی خواهند.

** تاکید کاندیداها بر رفع مشکلات اقتصادی نشان می دهد که ما داریم در ریل حرکت می کنیم.

** کاندیداها باید مدنظر داشته باشند که ما باید حماسه عظیم را محقق کنیم که پایه اصلی آن را مردم تشکیل می دهند که با حضور گسترده و پرشور خود حماسه را رقم می زنند که این حماسه، حماسه اقتصادی را نیز بدنبال دارد.

** اغراض غرب نسبت به کشورها بویژه انقلاب اسلامی سبب شده آن ها برای انتخابات بودجه در نظر بگیرند که طرح انتخابات آزاد نقطه آغاز آن بود. در حال حاضر نیز می خواهند القا کنند که کاندیدایی، نامزد آنان است درحالیکه تمامی کاندیداها در چارچوب نظام می باشند.

** اگر غرب فکر می کند که انتخابات و تغییر رئیس جمهور سبب وادادگی ما در مقابل غرب و تغییر سیاست خارجی است، در اشتباهند.

** فتنه ۸۸ فتح الفتوح نظام بود، فهم فتنه و موضع روشن داشتن در مقابل آن یکی از نشانه های آگاه بودن کاندیداها است و در ارزیابی ها مهم است. این توطئه و کودتایی با چنین گتردگی ای بی سابقه بود. غرب از خودمحوری رنج می برد.

** جمهوری اسلامی آزادترین انتخابات را به نمایش می گذارد و هر رایی که به صندوق ریخته می گردد دارای پیامی برای جهان است.

** انتقاد من به بعضی از کاندیداها این است که در بعضی اظهاراتشان و در حوزه فناوری هسته ای منافع ملی در نظر گرفته نشد.

** غرب می خواهد ما را شهروند درجه ۲ کند و در تمامی صنایع از جمله صنایع موشکی، رایانه و … برای ما حد تعیین می کند اما ما قائل به حد نیستیم و غرب بداند که ما به آن ها باج نخواهیم داد و هرکدام از کاندیداها روی کار بیایند نیز این مشی را دنبال می کنند.

** رفتار کاندیداها باید تراز جمهوری اسلامی باشد یعنی منافع و مصالح نظام را در نظر گرفت و با تیزهوشی عمل کنند حتی حرف اضافه ای را نیز که بکار می برند باید دارای معنا باشد، سیاستمداران ما باید فرهیخته باشند.

** رئیس جمهور آینده هرکس باشد تمام قوا با وی همکاری می کنند.

** روز جمعه، روز افتخارات ما است و انشاءالله انتخابی خوب را خواهیم داشت.

** نفود ایران اقتدارگرایانه است و با زور از بین نمی رود. ایران پدیده قرن ۲۱ است.

** در صورت حضور حداکثری در انتخابات جمهوری اسلامی با شتاب بیشتری عزتمندی خود را دنبال می کند و راه رفع فشارهای اقتصادی این است که با حضور فراگیر در انتخابات پیام ایستادگی را به غرب بدهیم.

** بلوغ سیاسی ما یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و حتی پیرزنی روستایی نیز را دربارهٔ امور داخلی و بین المللی آگاهی دارد و مردم با دقت بسیاری برنامه کاندیداها را دنبال می کنند و با بصیرت می باشند. انشاءالله این بلوغ  روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.