فتنیس بانوان برای فریب بانوان ایرانی با همکاری فرانسوی ها کلید خورد + تصاویر

خبرگزاری فرانسه با مشارکت در طرحی برای تبلیغ نوعی ورزش مغایر فرهنگ و آداب اسلامی ایرانی فراخوانی را تبلیغ می کند که متصدیانش از خارج از کشور آن را هدایتگری و مدیریت میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی ممتازنیوز، در ادامه پروژه های موذیانه دستگاه ناتوی فرهنگی غرب ، طرح جذب و اغفال زنان ایرانی با رویکرد اشاعه فحشاء و بی بند و باری توسط یک خبرگزاری خارجی کلید زده شده است .

خبرگزاری فرانسه با مشارکت در طرحی برای تبلیغ نوعی ورزش مغایر فرهنگ و آداب اسلامی ایرانی فراخوانی را تبلیغ می کند که متصدیانش از خارج از کشور آن را هدایتگری و  مدیریت میکنند.

اخیرا در برخی از شبکه های اجتماعی معاند تبلیغاتی منتشر می شود که با تشویق مخاطبین زن ایرانی از آنان می خواهد تا تصویری برهنه از خود گرفته و برای شرکت در مسابقه ای تحت عنوان “مسابقه فیتنس بانوان ” آن را برای مسئولان این صفحات ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت (!) ، در صفحه این مسابقه انتشار یابد.


برخی از اغفال شدگان در پروژه اشاعه فحشاء ناتوی فرهنگی غرب

این مسابقات که در ظاهر به عنوان ورزش زیبایی اندام بانوان مطرح می شود، بدلیل حاشیه های غیر شرعی و غیر اخلاقی اش در داخل کشور غیر قانونی اعلام شده و آنچنان در بین افکار عمومی قبیح است که از برگزاری روشهای زیرزمینی و غیر قانونی اش نیز در داخل کشور استقبالی نشده است . بنابراین یک خبرگزاری رسمی اروپایی برای آن رپرتاژ تبلیغاتی با چاشنی انتقادی برگزاری می کند تا با ایجاد مشروعیت این روشهای اشاعه فحشاء و بی بندو باری جان دوباره ای برای جذب مخاطب پیدا کند.

ادمین و متصدیان اصلی این صفحات که از خارج از کشور مسئولیت مدیریت این پروژه را دارند اما در جذب و اغفال محدودشان از عوامل داخلی هم استفاده می کنند . به طوری که خانم ( د – ج ) یکی از بدلکاران سینمایی که ساکن کرج است که به همراه برخی از افراد دیگر ،همکاری جدی و پررنگی در تبلیغ و جذب و اغفال مخاطب در این پروژه دارد .


تصویر خانم ( د – ج ) از بدلکاران سینما و همکار در این پروژه ناتوی فرهنگی

دروغگویی آشکار مسابقه فیتنس بانوان در حالی است که هیچ تضمینی برای عدم سوء استفاده از تصاویر افراد و بانوانی شرکت کننده در این طرح نیز وجود ندارد و بلاشک با انتشار تصاویر برهنه این افراد تنها هدفی که بدست می آید آلودگی بیشتر حلقه های اجتماعی ایرانی فضای شبکه های اجتماعی معاندی است که متاسفانه در برخی موارد هنوز واقع بینی صحیحی در خصوص نظارت و برخورد در بین برخی از مسئولان دیده نمی شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.