فجر سپاسی و کرانچار جریمه شدند

کمیته انضباطی آخرین احکام صادره اش را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، باشگاه فجر سپاسی به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار سوم شهریور۹۱ مقابل گهر زاگرس را به پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین کمیته انضباطی به کادر فنی هر دو تیم تذکر داد تا در بازیهای آینده با اعمال رفتار مسئولانه از بروز تخلفات جلوگیری کنند. رای صادره قطعی است.
بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های پیکان و سپاهان در تاریخ دوم شهریورماه، زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری بازی حاضر نشد و شخص دیگری را به جای خود فرستاد، به همین دلیل وی به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین عبدالله ویسی در کنفرانس پس از این بازی درباره داوری اظهاراتی را عنوان کرده که کمیته انضباطی به وی تذکر می دهد تا از اظهارنظر و دخالت در امور داوری خودداری کنند. بدیهی است در صورت تکرار، جرایم سنگین تری برای ایشان در نظر گرفته خواهد شد. آرای صادره قطعی است.
بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی دیدار تیم های راه آهن و فولادخوزستان، در دوم شهریور ۹۱ ، علی دایی و طرفداران تیم راه آهن در طول بازی به داوری اعتراض می کردند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفتارهای فوق را تخلف می داند و به علی دایی سرمربی تیم راه آهن به شیوه رعایت مقررات تذکر می دهد. همچنین این کمیته به عباسفرد بازیکن تیم راه آهن که در اواخر نیمه دوم با یکی از بازیکنان تیم حریف مجادله لفظی داشته توصیه می کند ضمن مراقبت و کنترل اعمال خود در مسابقات آینده از بروز تخلفات شدید جلوگیری کند. آرای صادره قطعی هستند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.