فخرآور ضد انقلاب و ادعای دبیرکلی ده هزار دانشجوی ایرانی! + تصاویر

۲۴م دیماه ،

بازگویی کلاهبرداری فیس بوکی اپوزیسیون از یکدیگر که بخاطر یک مشت دلار امریکایی به طور مکرر در حال اتفاق افتادن است.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، امیر فخرآور پادوی سرویس اطلاعاتی امریکایی ها  که برای بدست آوردن دلارهای امریکایی دست به هر کاری میزند، در ادامه دروغهای شاخداری که هر بار با مطرح کردن آنها سبب خنده بسیاری از ایرانیان شده اینبار پا را فراتر گذاشته و در حضور بعضی رسانه ها ی غیر ایرانی با سو استفاده از نآگاهی آنها در مورد مسائل ایران اینگونه وانمود می کند که او دبیر کل بی چون و چرای گروهی دانشجویی در ایران می باشد که بالغ بر  ۱۰۰۰۰ هزار نفر عضو دارد!

اما این ادعای او از کجا آب میخورد؟! گروهی که امیر فخرآور از آن به عنوان اعضای فعالش در ایران به اسپانسرهای آمریکایی اش معرفی میکند در واقع یکی از گروههای فیس بوکی است که اشخاص در آن بدون اجازه توسط دوستان او به گروه اضافه شده اند و با زدن هر پست در آنها یک notification برایشان ارسال میشود.

این صهیونیست خود خوانده که بخاطر فحاشی ها و تهمتهایش  توسط شخص او و اعضای خانواده و  چند دختر معلوم الحال به بسیاری از اشخاص و  چهره های ضد انقلاب بارها مورد سرزنش اپوزیسیون لس آنجلس نشین قرار گرفته پس از آنکه ادعای دبیر کلی دانشجویان ایرانی اش برای سر کیسه کردن سناتورهای امریکایی توسط او نتوانست  کار به جایی ببرد ناچار با دست به دامن شدن چند تن از اعضای گروه مجهول الهویه اش از آنها خواسته تا با تشکیل گروهی در فیس بوک تمامی دوستان خود را با توجه به امکانات تازه این شبکه اجتماعی ضد انقلابها بدون کسب اجازه به گروه بچسبانند.  

این کلاهبرداری زشت وی  با درست کردن پروفایلهایی در فیس بوک با اسم عکس جعلی که تمامی از تصاویر جعلی دختران با چهره ای جذاب و پوششی نامناسب  برای جذب اشخاص ساخته شده اقدام به اد کردن اشخاص  و چسباندن به گروه به محض پذیرش صورت می پذیرد.

از جمله این پروفایلهای دخترانه جعلی که در خدمت فخرآور می باشند می توان به پروفایل: روشنک فهیمی ،گیسو ایرانی ،سا میر،آرمیتا یوسفی ،پاریس کسری و …اشاره کرد که هیچ هدفی جز به حد نصاب رساندن اشخاص و بدنبال آن چسباندن بدون اجازه به گروه جعلی کنفدراسیون اشخاص فحاش و معلوم الحالی که تعدادشان به انگشتان دست هم  نمیرسد، ندارند!

این اعضای فیس بوکی که  هیچ ارتباطی با فخرآور  نداشته  و فقط  پروفایلشان به گروه چسبانیده شده به عنوان اعضای فعال گروه فخرآور به رسانه های غیر ایرانی و بعضی امریکاییها که در مورد مسائل اپوزیسیون و دانشجویان ایران آگاهی نداشته و قرار است که سرکیسه شوند، معرفی می شوند و اینگونه با نشان دادن یک گروه فیس بوکی که حتی پستهای فیس بوکی هم ندارد و به صورت باز در معرض همگان قرار گرفته خود را به عنوان دبیر کل ده هزار نفر دانشجو در سراسر گیتی معرفی می نماید!!

اما عناصر رقیب فخر آور در اپوزیسیون که شناخت کاملی از کلاشی و شارلاتانی وی دارند ، می دانند که با خالی کردن عرصه دیگر سهمی از دلارهای باد آورده سرویس های جاسوسی غربی نخواهند داشت و با فکاهی خواندن   اظهارات فخرآور در مورد سابقه خود اعم از روزنامه نگار بودنش تنها با پنج مطلب کوتاه در یک روزنامه  اینگونه اظهارات و عملکردش را برای جامعه ایرانی غیر قابل باور ارزیابی می  کنند.

فخرآور در اقدامی دیگر چندین تن از دوستان دخترش که با آنها ارتباط نامشروع نیز داشته از جمله هلیا هنرمند را به سبب خالی نماندن گروهش از عضو به عنوان اعضای اصلی جذب نموده که این نیز در نوع خود بی نظیر و جالب توجه می باشد!!
 

گاهی اوقات نیز این اعضای جدا شده از گروه به طور مثال دانشجویی!! فخرآور با نوشتن مطالبی علنی دست او را در مورد  نوع ارتباطاتش با اعضای گروه رو میکنند.
 

خانواده فخرآور  نیز که سه تای آنها پس از خروج از ایران بتازگی درک کرده اند که فیس بوک به  کجا و چه چیز اطلاق می گردد   ،اکنون در وب پایگاه اینترنتیها و فضاهای مختلف به فحاشی و تهمت زدن به اشخاص مختلف در دفاع از دروغهای شاخدار برادر شارلاتانشان می پردازند . از جمله خواهران او ستاره  و سایه  که چند صباحی است  به مالزی رفته اند و نیز دیگر خواهرش مه لقا که فحاشی های آنها به دشمنان فرضی برادرشان جزئی از پرونده سیاسی آنها ضمیمه گردیده و به خورد بعضی اسپانسرهای صهیونیست برادر داده می گردد .
 
جالب اینجاست که فخرآور درست چند ماه قبل از خروج دو خواهرش از ایران از آنها خواست در مقابل درب زندان اوین عکسی یادگاری بگیرند تا بعد برادر بتواند ادعا کند آنها بی شک مبارزانی فعال و زندان چشیده نیز بوده اند!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.