فداکاری و از خودگذشتگی آزادگان را نمی توان با مادیات ارزش گذاری کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن ‘سید محمد حسینی شاهرودی’ روز پنجشنبه در جمع آزادگان سرافراز استان در سنندج افزود: آزادگان در سخت‌ترین شرایط اسارت، روحیه جوانمردی خود را حفظ کرده و بدون ترس از دشمن، از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع کرده و به آن پایبند بودند و ایران اسلامی را به اوج اقتدار رساندند.

وی با بیان اینکه بزرگداشت این قشر انقلابی یکی از افتخارات ماست, گفت: تمامی آحاد جامعه بخصوص مسئولان در قبال آزادگان و ایثارگران و همچنین خانواده های آنان مسئول بوده و وظیفه دارند بهترین خدمات را به این قشر از جامعه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه کاری که آزادگان و ایثارگران انجام داده اند بسیار والا و دارای ارزش الهی است و هیچگاه در مقابل مادیات ارزش گذاری نمی شود افزود: خدمات رسانی به این افراد و خانواده های صبور آنان فقط ادای دینی است که در مقابل جانفشانی آنان بر عهده همه ما گذاشته شده است.

به گفته وی آزادگان میهن اسلامی در راه دفاع از اسلام و انقلاب هیچگاه تسلیم دشمن نشده و تمامی سختی ها و مشقت ها را به جان خریدند و سخت ترین شکنجه ها باعث نشد که اعتقادات خود را زیر پا بگذارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در هر جامعه ای کسانی هستند که افتخار یک ملت محسوب می شوند که آزادگان و ایثارگران ما از جمله این افراد هستند, چرا که جان و مال خود را برای اسلام و انقلاب در طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: نقش آفرینی این افراد در دفاع از اسلام بر هیچ کسی پوشیده نیست و آحاد جامعه از کار بزرگی که آن ها انجام دادند اطلاع دارند و اجر این بزرگواران نزد خداوند متعال محفوظ است.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی همچنین با اشاره به تحولات سوریه و بیداری اسلامی در منطقه به لزوم برگزاری هر چه با شکوهتر روز جهانی قدس و حضور چشمگیر و دشمن شکن مردم در این روز تاکید کرد.

ک/۲/۷۳۴۸/۵۳۳/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۱۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.