فداکار:تصویب قانون مانع از اجرای صحبت های سلیقه ای می گردد/ تغییرات اساسنامه مراحل خاصی دارد

۱۳م اسفند ،

علی فداکار قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: فدراسیون والیبال در خصوص بازی سوم پلی آف ما را مورد کم لطفی خود قرار داده است.

علی فداکار در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: در موضوع بازی سوم پلی آف مسئولان فدراسیون امنیت را بهانه قرار دادند برای عدم برگزاری دیدار در ورامین این امر خلاف تقدیرنامه ای است که از سوی فدراسیون در طول مسابقات لیگ برتر برای ما ارسال شده بود که در طی آن مسئولان از میزبانی و تماشاگران خوب ورامینی تقدیر و تشکر کرده بودند.

قائم مقام باشگاه متین ورامین گفت: در بازی کاله آمل و متین ورامین به خاطر حساسیت بسیار دیدار اتفاقی کوچک از سوی بعضی تماشاگران جوان ورامینی رخ داد که با صحبت های اعضای کادر فنی تیم متین ورامین مسئله ختم به خیر شد.

*میزبانی حق مسلم ماست

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین در ادامه اظهار داشت: میزبانی حق مسلم ماست که در حال حاضر فدراسیون می خواهد آن را از ما بگیرد، در صورتی که این امر نقض قانون است.

وی تصریح کرد: به طور قانونی وقتی فدراسیون بخواهد آیین نامه ای را تصویب کند و یا آن را تغییر دهد باید در شورای سازمان لیگ آن موضوع را مطرح و پس از اعلام اکثریت آراء اعضای شرکت کننده آن را به تصویب رساند.

وی در خصوص تفاوت های بازی در سالن ۱۲ هزار نفری و سالن شهید گل عباسی ورامین گفت: در ورامین ما از امتیاز میزبانی، تماشاچی، شور و نشاط موجود در شهر برخورداریم در صورتی که اگر بازی در آزادی برگزار شود از تمامی آنها محروم خواهیم بود.

*آوردن ۶ هزار تماشاگر به آزادی کار سختی است

فداکار تصریح کرد: برای ما بسیار سخت است که بخواهیم به طور مثال ۶ هزار تماشاگر ورامینی را به مجموعه ورزشی آزادی بیاوریم علاوه بر مسایل مربوط به هماهنگی هزینه ایاب و ذهاب آنها هم بسیار بسیار خواهد شد.

*بازیکن سالاری والیبال را مشکل ساز کرده است

وی یاد آور شد: مسئولان فدراسیون به جای تغییر سالن محل برگزاری مسابقات باید راه حل های مربوط به بروز جنجال و حاشیه را از بین ببرند.

وی ضمن اشاره به شیوع مشکل بازیکن سالاری در والیبال اظهار داشت: فدراسیون باید با این مسئله بازیکن سالاری به طور جدی برخورد کند و نظارت ناظرین خود را حساستر و بیشتر نماید.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین یادآور شد: مسئولان فدراسیون والیبال با ترسیم خطوط قرمز و تصویب یک قانون مدون و خاص می توانند به راحتی مانع از ادامه این جریانات شوند.
چون وقتی یک مسئله ای در طول مسابقات لیگ به صورت قانون مطرح شود به طور قطع تصمیمات سلیقه ای ناظرین و داوران از بین رفته و مشکلات دیگر هم به خودی خود کاهش می یابد.

*تصمیم فدراسیونی ها و تخریب ذهنیت ورامینی ها

قائم مقام باشگاه متین ورامین گفت: تصمیم اخیر مسئولان فدراسیون والیبال مبنی بر انجام بازی سوم در مجموعه ورزشی ورامین بسیار غیرمنتظره بود و این شائبه در ذهن صدها هزار نفر جمعیت ورامینی بوجود آمده که شاید مسئولان بنا به دلایلی اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی کرده اند. به طور قطع ادامه این روند حواشی والیبال را افزایش خواهد داد.

*باید قانون لیگ به درستی اجرا شود

فداکار افزود: تمام حرف ما در طول نامه نگاری های اخیر با فدراسیون این است که قانون مسابقات باشگاهی طبق اساسنامه به درستی اجرا شود، میزبانی دیدار سوم لیگ حق مسلم تیم های متین ورامین و پیکان است.

چون ما حدود ۴ ماه تلاش کردیم و زحمت کشیدیم تا به عنوان تیم دوم جدول رده بندی به پلی آف صعود کنیم تا در این مرحله از میزبانی های بیشتری بهره مند باشیم حال نمی دانم چرا در این شرایط حساس فدراسیون می خواهد این موضوع را نادیده بگیرد؟ /مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.