فدراسیون فوتبال: مذاکره با قلعه‌نویی کذب است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پس از مسافرت کارلوس کی‌روش iبه پرتغال برخی سایت‌های خبری از خداحافظی همیشگی کی‌روش با فوتبال ایران خبر دادند و حتی این سایت‌ها با ارسال گسترده پیامک، این خبر را اعلام کردند. این سایت‌ها همچنین از مذاکره علی کفاشیان با امیر قلعه‌نویی خبر داده‌اند اما امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با رد این شایعه‌ها گفت: فدراسیون فوتبال iبه چنین پروژه‌سازی‌هایی عادت کرده و متاسفانه iبه محض اینکه سرمربی تیم ملی پایش را از ایران iبه بیرون می‌گذارد برخی سایتها چنین شایعه‌هایی را iبه منظور ضربه زدن iبه منافع ملی آغاز می‌کنند. یکی از این سایتها مدعی شده آقای کفاشیان با آقای قلعه‌نویی مذاکره کرده که ما با وجود احترامی که برای آقای قلعه‌نویی و سوابق این مربی قائل هستیم این شایعه را تکذیب می‌کنیم. ضمن اینکه اصلا رییس فدراسیون فوتبال iبه دلیل جلسه کمیته فوتسال فیفا در ایران نیست که بخواهد با کسی مذاکره‌ای انجام دهد.

حسینی با تاکید بر بازگشت کارلوس کی‌روش iبه ایران گفت: پیش از دیدار برابر ازبکستان، فدراسیون فوتبال بلیت مسافرت سرمربی تیم ملی را iبه پرتغال و بازگشتش iبه تهران فراهم کرده بود و مرخصی ایشان طبق هماهنگی با فدراسیون فوتبال بوده و در وقت مقرر سرمربی تیم ملی iبه ایران بازخواهد گشت.

وی افزود: با وجود اینکه فدراسیون فوتبال iبه دروغ‌پردازی‌های برخی رسانه‌های بی نام و نشان عادت کرده اما از این پس فدراسیون همهی این خبرها کذب را تا احقاق حق پیگیری می‌کند. در مورد اخیر هم حتی اگر این سایت مذکور خبرش را از خروجی‌اش بردارد، پرینت این خبر و پیامکی که ارسال کرده موجود است و فدراسیون فوتبال از طریق مراجع قضایی نسبت iبه این خبرپردازی کذب اقدام می‌کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.