فدراسیون نظارت بهتری بر داوری‌ها داشته باشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

روح‌الله علیزاده با اشاره به ضعف داوری در دیدار خزر محمودآباد با پرسپولیس نوین تهران و شموشک نوشهر و همچنین دیدار تیم دریای محمودآباد و فولاد نوین خوزستان بیان داشت: از حقوق تیم‌های خودمان دفاع کرده و بر این اساس شکایتی را تنظیم و به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد ادامه داد: مشکل تیم‌های شهرستانی با تیم‌های تهرانی در این است که حرف آنها در مراجع قانونی فوتبال شنیده نمی‌شود، اما تیم‌های تهرانی با نفوذی که دارند از حق خود به خوبی دفاع می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه در رده‌های پایین‌تر لیگ فوتبال کشور نظارت مناسبی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید دقت نظر بیشتری در داوری‌های لیگ دسته دو فوتبال داشته باشد و با ضعف داوری برخورد قاطع کند.

وی شرایط تیم‌های محمودآبادی را مطلوب توصیف کرد و افزود: در طول هفته کادر فنی دو تیم و بازیکنان همه تلاش خود را به کارمی‌بندند تا نتایج مطلوب در بازی کسب نمایند، ولی مشکلات و ضعف داوری کمر تیم‌ها را می‌شکند.

رئیس هیئت فوتبال محمودآباد در پایان اذعان داشت: البته این گلایه‌ای است که بیشتر تیم‌های شرکت‌کننده در این رده از مسابقات دارند و اگر به مانند لیگ برتر تصویربرداری شود، شاید دقت در داوری به مراتب بیشتر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.