فدراسیون جهانی با حضور بانوان کاراته با حفظ حجاب در مسابقات جهانی موافقت کرد

۰۲م آذر ،

سرانجام فدراسیون جهانی کاراته با حضور بانوان کشورهای اسلامی با حفظ حجاب در مسابقات قهرمانی جهان موافقت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سرانجام فدراسیون جهانی کاراته با حضور بانوان کشورهای اسلامی با حفظ حجاب در مسابقات قهرمانی جهان موافقت کرد.محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته در همین ارتباط  گفت: در جلسه ای که در همین خصوص برگزار شد سرانجام پی گیری های به عمل آمده سبب شد تا موافقت مسئولین فدراسیون جهانی با حضور بانوان محجبه اسلامی در رقابتهای جهانی جلب شود.

وی افزود: المپیوس، دبیرکل فدراسیون جهانی اعلام کرد طی یک ماه آینده با ارسال نامه ای به تمام فدراسیون ها این موضوع اعلام خواهد شد تا از سال ۲۰۲۲ بانوان اسلامی نیز بتوانند در رقابتهای جهانی شرکت کنند.

فرجی گفت: در یک سال قبل و در جریان رقابتهای جام باشگاههای جهان با صحبت هایی که با رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی انجام شد و نیز پی گیری های کمیته ملی المپیک کشورمان و مکاتبات وزارت ورزش و جوانان موفق به دریافت مجوز حضور بانوان در مسابقات جهانی شدیم.

وی ادامه داد: مطمئناً همان نگاهی که در بخش آقایان داریم برای بانوان نیز تمام امکانات را فراهم می کنیم تا بتوانند در مسابقات قهرمانی جهان برای ورزش ایران اسلامی افتخار آفرینی کنند.

رییس فدراسیون کاراته در خاتمه گفت: امیدوارم با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که بانوان ما دارند با این موفقیت که به دست آمده تمرینات را با جدیت بیشتری برای حضور در مسابقات جهانی ادامه دهند و شاهد باشیم که بانوان ما هم در کنار مردان افتخار آفرینی می‌کنند. جا دارد این موفقیت را به جامعه ورزش تبریک بگویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.