فدراسیون دوومیدانی از پتانسیل های مربیان داخلی بهره کافی نبرده است

به گزارش ایرنا، افشین داوری شامگاه پنجشنبه در جلسه مجمع هیأت دوومیدانی استان زنجان، بر ضرورت حمایت از مربیان داخلی تأکید کرد و افزود: نزدیک به ۲۰ سال است که هیچ کلاس ارتقای مربیگری بین المللی برگزار نشده و این از ضعفهای این فدراسیون محسوب می شود.

وی اظهار کرد: فدراسیون دوومیدانی تلاش می کند تا در آینده نزدیک کلاسهای آموزش بین المللی این رشته ورزشی در بین مربیان داخلی برگزار کند.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشور با تأکید بر اینکه این رشته ورزشی علیرغم توانمندی های لازم هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، گفت: به طور یقین این رشته از پتانسیل خوبی برای آینده ورزشی کشور برخوردار است.

داوری به اخذ مجوز تدریس دانشگاهی رشته ورزشی دوومیدانی در مقطع کاردانی اشاره کرد و افزود: اخذ این مجوز گام مهمی در راستای توسعه رشته دوومیدانی خواهد بود.

وی یادآورشد: فدراسیون دوومیدانی تلاش می کند تا مقطع کارشناسی این رشته ورزشی را نیز با همکاری اساتید دانشگاه تهران تصویب و نسبت به جذب دانشجو اقدام نماید.

رییس فدراسیون دوومیدانی کشور با بیان اینکه مخاطب گیری از جمله اولویت های این فدراسیون در سالهای اخیر است، گفت: این فدراسیون با حمایت رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما تلاش می کند رشته ورزشی دوومیدانی را در کانون توجه مردم قرار دهد.

وی، استعدادیابی ، توسعه زیرساخت و حمایت از هیات های استانی رشته دوومیدانی را از دیگر اولویت های این فدراسیون عنوان کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه ای به فدراسیون دوومیدانی دارد و امسال اعتبارات قابل توجهی را به این رشته ورزشی تخصیص داده است.

۷۳۲۵/۵۲۲/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۲۸۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.