فدراسیون فنی ترین و بهترین ها را در اختیار دارد

مدرس جهانی بدمینتون گفت: فدراسیون برنامه های بسیار خوبی را برای جوانان طراحی کرده است اما باز هم می توانیم بهتر از این عمل کنیم.

مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دوره مربیگری بدمینتون از ۱۲ تا ۱۹ شهریور ماه سال جاری با حضور ۳۰ مدرس ایرانی در تهران برگزار می شود که تا بالان مدرس جهانی، این دوره را تدریس می کند و من هم کمک مدرس همین دوره خواهم بود.
 
وی در ادامه افزود: همکاری فدراسیون بدمینتون ایران و فدراسیون آسیا بسیار نزدیک است و باید از محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون و سایر مسئولان کمال تشکر را داشته باشم که این دوره را ترتیب دادند وحمایت های بی دریغ آنها، من را به اینجا رساند.
 
ولی دروی در خصوص برنامه های فدراسیون عنوان کرد: مسئولان برنامه های مدونی را طراحی کرده اند اما باید این نکته را بدانیم که نمی توانند بر حسب سلیقه بازیکن عمل کنند و تمام ملی پوشان موظف هستند که فقط بازیکن باشند و ادب و احترام را رعایت کنند.
 
سرپرست هیئت بدمینتون استان زنجان تأکید کرد: اعضای حال حاضر فدراسیون فنی ترین و بهترین های این رشته ورزشی هستند و برنامه های خوبی را برای جوانان ملی پوش طراحی کرده اند و با توجه به پتانسیل خوبی که در ایران وجود دارد حتی می توانیم برای المپیک هم برنامه ریزی کنیم.
 
مدرس جهانی بدمینتون کشورمان در مورد برنامه های آینده بدمینتون در ایران گفت: اگر بخواهیم بهتر شویم باید رقابت های بیشتری نیز داشته باشیم و با آوردن مربیان و مدرسان خوبی مثل بالان اطلاعات خود را به روز کنیم و مربیان بیشتری هم تربیت کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.