“فرابورس “پذیرای سه شرکت تازه می گردد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

فرابورس ایران در شصت و یکمین جلسه هیئت پذیرش با درخواست پذیرش شرکت داروسازی کاسپین‌تامین در بازار اول و شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا و کی‌بی‌سی در بازار دوم موافقت شد.

 به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در شصت و یکمین جلسه هیئت پذیرش فرابورس ایران با درخواست پذیرش شرکت داروسازی کاسپین‌تامین در بازار اول و شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا و کی‌بی‌سی در بازار دوم موافقت شد.
 
شرکت‌ داروسازی کاسپین‌تامین با سرمایه ۱۵۰ میلیارد ریالی وابسته به گروه سرمایه‌گذاری دارویی تأمین است و در حال حاضر بالغ بر۱۰۰ قلم از محصولات دارویی شامل آمپول، پماد، شربت، ژل و کرم و سرنگ‌های آماده تزریق را در بازارهای داخل و جهانی عرضه می‌کند.  
 
بنابر گفته ی مدیر پذیرش فرابورس شرکت تولید برق عسلویه مپنا متعلق به شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) است، احداث انواع نیروگاه اعم از گازی، سیکل ترکیبی یا بخاری و بهره‌برداری از آن به‌منظور تولید برق، خرید و فروش و صدور آن، موضوع فعالیت شرکت تولید برق عسلویه مپنا اعلام شده و سرمایه آن ۷۲۸ میلیارد ریال است.
 
علم‌الهدی همچنین گفت: موضوع فعالیت شرکت کی‌بی‌سی نیز انجام معاملات بازرگانی اعم از واردات، صادرات، خرید و فروش هرگونه کالا، ساخت دارو، تاسیس کارخانه و نظیر آنهاست که با سرمایه ۶۰ میلیارد ریال به شرکت سرمایه‌گذاری البرز تعلق دارد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.