فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری ترنم خیال

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شرایط ومقررات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری ترنم خیال در چهار بخش اعلام شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری ترنم خیال، اولین فراخوان این جشنواره در ۴ بخش ادبی، موسیقی، سینما و نمایش با هدف گسترش هنر در سطوح مختلف جامعه و تشویق، ترغیب و حمایت هنرآموزان در جهت تولید آثار فرهنگی و هنری، شناسایی استعدادهای درخشان هنری و پرورش و ایجاد بسترهای شغلی اعلام شد.
بر این اساس، مقررات شرکت دراین جشنواره به شرح ذیل است:

* بخشاول: ادبی
این بخش در ۵ رشته طنز، شعر ( کودک، نوجوان و بزرگسالان، ترانه)،داستان(کوتاه و بلند) و نثر ادبی برگزار می گردد که محدودیت سنی نداشته و مهلت ارسال این آثار به پایگاه اینترنتی جشنواره تا ۱/۱۲/۹۲ اعلام شده است.

*بخش دوم : سینما
این بخش در ۶ رشته فیلم کوتاه، فیلم بلند سینمایی، فیلم ویدئویی، فیلمنامه، انیمیشن و مستند برگزار خواهد شد.
در این بخش به بهترین کارگردان، تهیه کننده، تصویربردار، صدابردار، طراح صحنه و لباس، طراح چهره پرداز، موسیقی متن، جلوه های ویژه بصری و رایانه ای و بازیگر نقش اول مرد و زن، جوایزی اهدا می گردد که این جوایز در پایگاه اینترنتی جشنواره ذکر شده است.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار در این بخش ، تا پایان وقت اداری ۱/۲/ ۹۳ و به نشانی دبیرخانه به آدرس تهران- خیابان شریعتی، بالاتر از بهار شیراز، کوچه جهانگیری، پلاک ۴ واحد ۱۵ اعلام شده است که شرکت کنندگان باید آثار خود را بر روی یک دی وی دی به دبیرخانه ارسال کنند.

*بخش سوم: موسیقی
این بخش در رشته آواز موسیقی پاپ، با شرایط ذیل اعلام می گردد:
الف) ارسال فایل صوتی به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.tarannomfestival.ir تا تاریخ ۱/۱۲/۹۲٫
ب) فقط آقایان می توانند در این بخش حضور داشته باشند.

*بخش چهارم: نمایشی
بخش نمایش فقط در رشته بازیگری بوده که شرکت کنندگان در این بخش پس از ارسال یک قطعه عکس پرسنلی به آدرس پایگاه اینترنتی جشنواره و ثبت آن جهت تست بازیگری در حضور اساتید ، فراخوانده می شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس اینترنتی www.tarannomfestival.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۷۶۴۳۴۷۶ و ۷۷۶۳۲۶۷۶ تماس بگیرند.

جشنواره “ترنم خیال” را موسسه عروج اندیشه پویا با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.