فراخوان برای مشمولان دیپلم و زیردیپلم

۱۴فروردین۱۳،

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در فروردین ماه امسال را برای اعزام به خدمت فراخواند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین،سازمان وظیفه عمومی ناجا با فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان فروردین ماه ۱۳۷۴ برای انجام خدمت دوره ضرورت اعلام‌کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم این سال‌ها که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹فروردین ماه سال دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.
 

مشمولان ساکن تهران‌بزرگ:

 کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب مذکور دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال ، باید راس ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۹ فروردین به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایراستان‌های کشور:

 کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب مذکور دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال ، باید رأس ساعت ۷ صبح دوشنبه ۱۹ فروردین به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
 در این اطلاعیه آمده است که آن دسته از مشمولانی که به هر سبب تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت این برگه اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.