فراخوان تماشاگر برای یک روز اجرا در طبیعت(غار) زیر نظر گروه نمایش ”آو”

۱۱اردیبهشت،

گروه نمایش ˝آو˝ قصد دارد نمایش ˝مـِل پامنی˝ به کارگردانی بابک مهری را در آخرین جمعه اردیبهشت ماه در طبیعت (یک غار) اجرا کند.

 به گزارش هنرآنلاین،این اجرا بر اساس نمایشی با همین نام که در حال حاضر در خانه نمایش “آو” هر شب در حال اجراست، شکل گرفته است.

این اجرا تنها یک مرتبه و یک روز خواهد بود. تماشاگران ثبت نام شده در صبح جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۷ صبح از محل دفتر آو به مکان اجرا منتقل شده و تماشاگران صبحانه و نهار مهمان گروه نمایش خواهند بود که در روند و زمان طراحی شده برای این اجرا صرف خواهند کرد.

تماشاگران می بایست آمادگی های معمول جسمانی برای حرکت در طبیعت و تپه نوردی سبک را داشته باشند. با توجه به ویژگی ها و یک روزه بودن این اجرا، تعداد تماشاگران محدودیت خواهد داشت.
اجرا در طبیعت “مـِل پامنی” به کارگردانی بابک مهری و دراماتورژی امیر افشار کرجی، سهیل اعرابی، سمیرا اتفاق، امیرخسروی یگانه، ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود. این اجرا با همکاری و هماهنگی فرمانداری منطقه و گروه گردشگری ژیوار صورت خواهد گرفت.

علاقه مندان برای حضور در این اجرا یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره های تماس خانه نمایش آو ( ۸۸۰۲۱۶۴۶ – ۰۹۱۹۵۶۵۳۹۳۵) و وب پایگاه اینترنتی رسمی آو ( ( www.AVtheatre.ir ثبت نام کرده و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.tiwall.com برای رزرو آنلاین بلیط این نمایش اقدام کنند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.