فراخوان جشنواره آئینی و سنتی منتشر شد

فراخوان جشنواره آئینی و سنتی منتشر شد

در شانزدهمین دوره؛

فراخوان جشنواره آئینی و سنتی منتشر شد

فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی منتشر شد.

تاریخ : چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۵:۲۲

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون نمایش های آئینی و سنتی، شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی را به منظور اشاعه زمینه های مناسب پژوهشی در بررسی ریشه های نمایش ایرانی و نمایش های سنتی سایر ملل، حفظ و ثبت میراث کهن نمایش ایران زمین و بهره بردن از این دستاوردها برای بنیان تئاتر محلی، در شهریورماه ۹۲ در سطح بین المللی برگزار می کند.
این جشنواره در چند بخش نمایش های صحنه ای، مجالس شبیه خوانی، آئین ها و بازی های نمایشی، مسابقه نمایشنامه نویسی و بخش بین الملل برگزار می شود که در کنار این بخش ها چهارمین سمینار بین المللی نمایش های آئینی و سنتی نیز برپا خواهد شد.
علاقه مندان تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در بخش صحنه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، همچنین نتایج ارزیابی متون نیمه دوم آذرماه ۹۱ اعلام می شود و ارزیابی و انتخاب آثار هم از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۲ آغاز خواهد شد.
مهلت ارسال آثار در بخش های مجالس شبیه خوانی تا پایان بهمن ماه سال جاری، در بخش آئین ها و بازی های نمایشی تا ۱۵ اسفندماه، مسابقه نمایشنامه نویسی تا پایان بهمن ماه و مهلت دریافت چکیده مقالات سمینار هم تا پایان آذرماه ۹۱ است.
دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت، مرکز هنرهای نمایشی، دبیرخانه دائمی جشنواره ها واقع است.

کد خبر: ۴۵۸۰۶

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.