فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) انتشار یافت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

هم زمان با میلاد فرخنده امام کاظم(ع)،

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با سالروز میلاد فرخنده پدر گرامی ثامن الحجج(ع)، در سه بخش استانی، ملی و بین‌المللی شامل ۷۵ کشور جهان اعلام فراخوان کرد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، «جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» عنوان عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور است که به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام علی‌بن موسی الرضا(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده (دهه کرامت) تحت اشراف بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

این جشنواره همزمان با شب میلاد فرخنده امام موسی کاظم(ع) و در دوازدهمین سال برگزاری خود، در بخش‌های استانی، ملی و بین‌الملل فراخوان منتشر کرده است. بخش استانی، ‌برنامه‌های کودک و نوجوان، هفته‌های فرهنگ رضوی و برنامه‌های ویژه نظیر بزرگداشت امامزادگان و قدمگاه‌های امام رضا(ع) را شامل می‌شود.

برای بخش ملی که در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد، هفت موضوع کلی در نظر گرفته شده که عبارتند از: علمی و پژوهشی، فرهنگی، هنری، سینمایی، کودک و نوجوان، مطبوعاتی و رسانه‌های دیجیتال.

در بخش بین‌الملل نیز ۷۵ نقطه از چهار قاره جهان شامل کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، آرژانتین، اسپانیا، اندونزی، امارات، الجزایر، انگلستان، ایتالیا، بوسنی، برزیل، ژاپن، روسیه، سوئد، فرانسه، هند،‌ نیجریه و … مشارکت فعال دارند.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شهریور سال آینده همزمان با شب میلاد مسعود آن امام همام در مشهد مقدس برگزار می‌شود. «سیدجواد جعفری» دبیری این جشنواره را برعهده دارد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اینترنتی «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن‌: ۰۵۱۱۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان و جشنواره مخاطبان معرفی شده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.